مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان: مهمترین هدفمان کسب سهمیه لازم برای المپیک 2012 لندن است / اواسط خرداد ماه استارت می زنیم

مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان: مهمترین هدفمان کسب سهمیه لازم برای المپیک 2012 لندن است / اواسط خرداد ماه استارت می زنیم
زارع گفت:اعضای تیم ملی بزرگسالان کشورمان از اواسط خرداد ماه تمرینات برنامه ریزی شده خود را برای حضوری موفق در رقابتهای جهانی کره آغاز می کنند.

بهمن زارع مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود:مهمترین دیدار پیش روی تیم ملی بزرگسالان مسابقات جهانی کره است که اولین میدان کسب امتیاز برای دریافت سهمیه المپیک 2012 لندن نیز می باشد. باید هر چه در توان داریم در این میدان رو کنیم و با اعزام آماده ترین ها بیشترین امتیاز را بدست آوریم.
وی ادامه داد: طبق تصمیم فدراسیون جهانی میادین کسب امتیاز و سهمیه از دو جهانی ماقبل المپیک به 3 مسابقه جهانی سالهای 2009، 2010 و 2011 تغییر یافت و همین موضوع کار را برای تمام کشورها سخت کرد. چرا که باید در هر 3 میدان جهانی قبل از المپیک حضوری قدرتمند داشته باشند تا امتیاز و ملاکهای لازم را بدست آورند.
ما نیز از این قائده مستثنی نیستیم و باید نهایت تلاشمان را بکار ببندیم تا سهمیه لازم را بدست آوریم.
مربی باتجربه و بادانش کشورمان به نفرات دعوتی به اردوی این دوره از پیکارها اشاره کرد و گفت: طبیعی است که نفرات حاضر در اردوی آسیایی قزاقستان که ماهها تحت نظر بوده اند مجددا به اردو دعوت شوند اما مطمئنا راه برای نفرات شایسته مسابقات جوانان جهان و همچنین وزنه برداران آماده و شایسته خارج از اردو نیز هموار است. یعنی درب اردوی تیم ملی به روی شایسته ها باز است به شرطی که شرایط مورد نظر را داشته باشند و بتوانند تست های لازم را پشت سر بگذارند.
زارع عملکرد ملی پشان کشورمان در رقابتهای آسیایی قزاقستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انصافا نتیجه ای که تیم ملی کشورمان در رقابتهای آسیایی قزاقستان گرفت ارزشمند و قابل بحث است.در این دوره از پیکارها قزاقستان با بهترینهای خود و چین نیز با ترکیبی از المپیکی ها و جوانان خود پای به میدان گذاشته بود که خوشبختانه تیم ما نیز با میانگین سنی 23 سال توانست پس از 10 سال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
وی در ادامه افزود: من از عملکرد تک تک ملی پوشان راضی هستم چرا که توانستند تمام نکات مورد نظر و تاکید شده را رعایت کرده و رکوردهایی را که ذر تمرینات زده بودند در این میدان حساس نیز به ثبت برسانند. ضمنا جا دارد از رئیس پر تلاش فدراسیون افشارزاده نیز بخاطر حمایت های ویژه و پشتیبانی مناسبی که از برنامه های کادر فنی داشتند تقدیر و تشکر نمایم. فدراسیون از هیچ حمایتی برای داشتن اردویی بی عیب و نقص دریغ نکرد و همین موضوع نیز فاکتور اصلی قهرمانی تیم بود.
زارع در پایان به وضعیت سعید علی حسینی اشاره کرد و گفت: طی ملاقاتی که روز گذشته با او و پدرش داشتم مجددا از وضعیتش جویا شدم؛ خوشبختانه آسیب دیدگی سعید رو به بهبود است و مطمئنا بعد از اتمام امتحانات درسی از بدو شروع اردو به اردونشینان خواهد پیوست تا برنامه های کارد فنی را پیگیری نموده و به شرایط ایده آل خود دست یابد. او جزو امیدهای اصلی ما در کره است و مطمئنم که در فرصت باقیمانده تمامی اردونشینان را می توانیم به مرز آمادگی مطلوب برسانیم.

 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.