المپیک توکیو 2020؛ دکترصالحی امیری: پیروزی شمشیربازان ایرانی ، تصادفی نبوده است

المپیک توکیو 2020؛ دکترصالحی امیری: پیروزی شمشیربازان ایرانی ، تصادفی نبوده است
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به پیروزی سه شمشیرباز ایرانی و نتیجه نازنین ملایی در رشته قایقرانی گفت : شمشیربازان ایرانی یکی از پدیده های کاروان اعزامی به توکیو خواهند بود و کار نازنین ملایی در قایقر انی نیز شایسته تقدیر است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر سید رضا صالحی امیری بعد از ثبت سومین پیروزی شمشیربازان ایران در روز نخست رقابتها گفت: ابتدا از اصحاب رسانه تقدیر می کنم که خیلی پررنگ در تمام سالن ها حضور دارند. در مورد شمشیربازی هم باید این را بگویم که سه پیروزی که تا به این لحظه ثبت شده، تصادفی نبوده و نتیجه سالها زحمت ملی پوشان، مربیان و در راس آنها، آقای باقرزاده است. 
وی افزود: شمشیربازان ایران قدم اول را محکم برداشتند و ان شاءلله در ادامه راه هم با همین شرایط پیش می روند. به نظر من، یکی از پدیده های کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ ، تیم شمشیربازی ما خواهد بود ومن  امیدوارم که در ادامه راه هم  ورزشکاران همین روند را  ادامه دهند.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه صحبتهایش به رقابت ورزشکاران ایران در روز گذشته اشاره کرد و از نازنین ملایی نام برد: دیروز هم دیدید که دختر قایقران شایسته ایران چه نتیجه خوبی ثبت کرد. آنهم در شرایطی که در ایران پیست ۲۰۰۰ متر نداریم و همیشه در پیست هزار متر تمرین کرده است و در نتیجه این عملکرد شایسته تقدیر است. 
رئیس کمیته ملی المپیک که عازم سالن تکواندو بود، گفت: من امیدوارم در تکواندو و سایر رشته ها هم شاهد اتفاق های خوبی باشیم. آنچه در قایقرانی و شمشیربازی ثبت شد، حکایت از این دارد که کاروان ایران شروع خوش یمنی داشته است. فقط باید به این نکته توجه کنیم که در این روزها کمی صبور باشیم.
 
۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.