المپیک توکیو 2020؛ افتتاحیه پشت دربهای بسته

المپیک توکیو 2020؛ افتتاحیه پشت دربهای بسته
مراسم افتتاحیه بازی های المپیک که ساعاتی قبل آغاز شد میزبان امپراطور ژاپن و رئیس IOC بود.
 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  کیودونیوز، مراسم افتتاحیه المپیک پشت دربهای بسته استادیوم ملی توکیو و تنها با حضور مقامات و ورزشکاران آغاز شد. این مراسم در حالی برگزار می شود که جهان با شیوع گونه های مهلک کووید19 همچنان دست و پنجه نرم می کند و بازی های معوق المپیک با یکسال تاخیر رسما آغاز شده است.
این مراسم پرده از بزرگترین نمایش ورزشی در زمان ابتلا به ویروس در برداشت. با حضور 11000 ورزشکار از بیش از 200 کشور؛ استادیوم های المپیک برای نخستین بار در تاریخ بدون تماشاگر خواهند بود. قرار است امپراطور ناروهیتو سی و دومین بازی های المپیک را اعلام نماید. با صدای آهنگ های محبوب بازی های ویدیویی ژاپنی ، از جمله  "Dragon Quest" که توسط ارکستر پخش شد ، ورزشکاران وارد استادیوم پر از صندلی های خالی شدند.
امپراتور ژاپن ناروهیتو و رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو در استادیوم ملی حضور یافتند. تلفیق سنت ژاپنی با هنرهای زیبا و فرهنگ مدرن از نکات قابل توجه در مراسم افتتاحیه توکیو2020 بود.  ادای احترام به کسانی که در همه گیری کرونا جان خود را از دست داده اند با سکوت در داخل ورزشگاه انجام شد. تیم ها وارد استادیوم شدند و یونان ، طبق سنت المپیک ، ابتدا وارد مراسم شد و بقیه تیم ها نیز براساس ترتیب الفبای ژاپنی به رژه پرداختند. 
 
۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.