طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر سعیدلو صورت گرفت؛ابقا و انتصاب مدیر ان کل تربیت بدنی 7 استان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در احکام جداگانه ای مدیران کل تربیت بدنی 5 استان را در سمت خود ابقا و مدیران کل تربیت بدنی 2 استان را منصوب کرد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛کتر علی سعیدلو طی احکام جداگانه ای افشین داوری را به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان خراسان رضوی،قربانعلی پاشا را را به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان گلستان، رضا محمدی اصل را به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان هرمزگان،جعفر غدیری را به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان خراسان جنوبی و علی ملا احمدی را به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان آذربایجان غربی در سمت های خود ابقا و شروین اسبقیان را به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی و رشید خدابخش را به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان منصوب کرد.
بر اساس این گزارش، در این احکام جداگانه آمده است:
نظر به اهمیت و جایگاه ویژه ورزش در جامعه امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌ها و منابع در تحقق اهداف ورزش ، توسعه زیرساخت‌ها و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه با استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد موجود و بهره‌مندی از همفکری کارشناسان و کارکنان صدیق، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش استان همواره موفق و موید باشید.
یادآور می شود ، فخاری مدیرکل سابق آذربایجان شرقی از سمت خود استعفا داده بود و شیران مدیرکل سابق تربیت بدنی اصفهان به افتخار بازنشستگی نایل آمده است. ضمن اینکه اسبقیان پیش از این مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل و خدابخش مدیرکل تربیت بدنی استان فارس بود.


۲۱ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.