المپیک توکیو 2020 ؛اتخاذ سیستم اعتبار مالی جدید توسط IOC

المپیک توکیو 2020 ؛اتخاذ سیستم اعتبار مالی جدید توسط IOC
کمیته بین المللی المپیک (IOC) با تعدادی از بانک های سوئیس قرارداد وام منعطفی را دریافت کرده است که به عنوان "تسهیلات اعتباری گردان" شناخته می شود.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، این قرارداد چهار ساله حدود شش ماه پیش در اواخر ژانویه به اجرا درآمده است. تسهیلات اعتباری گردان معمولاً وام گیرندگان را قادر می سازد تا وامها را مطابق با الزامات در طول مدت تعیین شده تا سقف توافق شده برای وام دریافت نمایند. توافق جدید در زمانی صورت گرفت که گسترش کووید19و متعاقباً به تعویق انداختن بازیهای توکیو 2020 تأثیر زیادی بر پیش بینی جریانهای نقدی قبلی ایجاد کرده بود. حداکثر مبلغی که IOC می تواند تحت این تسهیلات استقراض نماید هنوز اعلام نشده است.
به گفته IOC این تسهیلات "برخی از شرایط گزارش دهی، شرایط پیشین ، تعهدات مثبت و تعهدات مالی" را شامل خواهد شد. حساب های جدید همچنین نشان می دهد که وام های بانکی IOC در پایان سال 2020 بیش از 130 میلیون دلار  بوده است. این مبلغ شامل حدود 129 میلیون دلار بدهی بلند مدت و 2 میلیون دلار  وام کوتاه مدت نیز می شود. به عنوان امنیت استقراض ، 40 میلیون دلار دارایی بنیاد المپیک به نفع بانک تعهد شده است. گفته می شود هزینه های وام "با نرخ 1.46 درصد براورد شده است". دلار ایالات متحده در مقایسه با فرانک سوئیس در فاصله پایان 2019 تا 2020 کاهش یافت و مقادیر تعیین شده به عنوان وام های بانکی در حساب های دلاری IOC را افزایش داد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، IOC برای سال 2020 کسری کلی 55 میلیون دلار را گزارش کرده بود.
 
۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.