مقصودلو:در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب عنوان داریم

تیم ملی کبدی ایران در دومین بازی خود در مسابقات جهانی کبدی(سرکل کبدی یا کبدی دایره ایی) مغلوب تیم آمریکا شد تا شانس خود را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با دو شکست پیاپی تا حد زیادی از دست بدهد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حالی که ایران در بازی اول خود روز یک شنبه  گذشته در این مسابقات نتیجه را به ایتالیا واگذار کرده بود در مسابقه امروز هم برابر تیم ملی آمریکا که همانند ایتالیا از بازیکنانی هندی تبار استفاده می کرد نتیجه را با حساب 60 بر 25 واگذار کرد. این بازی از ساعت 14 امروز آغاز شده بود.

با این وجود تیم ملی ایران دست خالی از هند برنخواهد گشت چرا که پس از پایان مسابقات جهانی سرکل کبدی یا کبدی دایره ایی در روز 21 فروردین ماه قرار است مسابقات قهرمانی آسیایی این رشته هم در هند برگزار شود و ایران امیدوار است در مسابقات قهرمانی آسیا از اعتبار خود دفاع کند.

محمد رضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی در باره دو شکست ایران در مسابقات جهانی و همچنین برگزاری مسابقات آسیایی گفت: ما در حقیقت با چند تیم از هند مسابقه می دهیم چرا که بازیکنان تیم های اروپایی و آمریکایی همگی هندی هایی هستند که در آن کشورها اقامت دارند و طبیعی است که با توجه به اینکه مهد این رشته ورزشی در هندوستان است برای آنها تشکیل چند تیم کار چندان دشواری نیست با این وجود ما در برگشت به ایران قطعا به فکر راه اندازی تشکیلاتی بسیار قوی برای سرکل کبدی خواهیم بود و مسابقات لیگ آن را جدا از مسابقات کبدی سالنی و 7 نفره برگزار خواهیم کرد تا بازیکنانی با شرایط فیزیکی مناسب کبدی دایره ایی را کشف و پرورش دهیم و در دوره های آینده با آمادگی مطلوب تری حضور یابیم.

وی به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیایی سرکل کبدی بلافاصله پس از پایان مسابقات جهانی در همین شهر لورینای ایالت پنجاب هند برگزار خواهد شد که با توجه به اینکه در آن مسابقات تنها یک تیم ملی هند می تواند شرکت کند و در کنار تیم هایی مثل پاکستان- نپال - افغانستان - بنگلادش و... رقابتهای برابر و سالم تری را برگزار خواهیم کرد امیدوارم در آن مسابقات صاحب کسب یکی از عناوین اول تا سوم شویم.

مسابقات قهرمانی آسیا طی روزهای 24 و 26 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

 

۱۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۵:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.