دکتر سعیدلو در ارومیه خبر داد:اختصاص 25 درصد اعتبارات ورزش به استان ها

دکتر سعیدلو در ارومیه خبر داد:اختصاص 25 درصد اعتبارات ورزش به استان ها
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی ورزشی شهرستان ارومیه گفت: امسال، سال ورزش استانهاست.
به گزارش  کمیته ملی المپیک ؛ دکتر علی سعیدلو که به همراه اعضای هیات دولت در معیت رییس جمهور در سومین سفر استانی دولت به آذربایجان غربی سفر کرده است ، در جمع خبرنگاران گفت: امسال، توجه بیشتری به ورزش استانها خواهد شد و با برنامه ریزی مطلوب، بسیاری از کاستی های ورزش در بخشهای همگانی، قهرمانی و عمرانی با همت مضاعف و کارهای مضاعف خادمین سازمان تربیت بدنی مرتفع خواهد شد و بدین ترتیب گام بلندی در رشد و تعالی ورزش کشور برداشته خواهد شد.
رییس سازمان تربیت بدنی همچنین گفت: امسال 25 درصد از اعتبارات سازمان تربیت بدنی در بخش ورزش به استانها اختصاص داده خواهد شد و حضور بیشتر رؤسای فدراسیون ها و معاونین سازمان در استانها می تواند حرکت بسیار خوبی برای تعامل مطلوب در راستای ارتقای ورزش استانها و به تبع آن ورزش کشور باشد.
وی با ابراز خرسندی از روند توسعه فضاهای ورزشی در استانها، خواستار توجه بیشتر به ساخت اماکن ورزشی در روستاها و مناطق محروم شد و گفت: در روستاهای بالای 1000 نفر جمعیت، حرکت ساخت و سازها باید شتاب بیشتری داشته باشد تا جوانان و نوجوانان عزیز بتوانند به ورزش بپردازند.

۱۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.