المپیک توکیو 2020؛ بانوی تیرانداز المپین : بدنبال کسب بهترین نتیجه در المپیک توکیو هستیم

المپیک توکیو 2020؛ بانوی تیرانداز المپین : بدنبال کسب بهترین نتیجه در المپیک توکیو هستیم
بانوی تیرانداز اعزامی به المپیک توکیو ۲۰۲۰ گفت: با وجود شرایط کرونایی اما با تمرینات ویژه، آماده حضور در المپیک هستیم و تلاش می کنیم تا با کسب نتایج خوب، دل مردم را شاد کنیم.

 نجمه خدمتی تیرانداز المپین کشورمان در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: در زمان قرنطینه بدلیل همه گیری بیماری کرونا در منزل به سختی تمرین کردیم چرا که امکان تیراندازی نبود و فقط حالت گیری و تمرین خشک داشتیم.

وی افزود: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم بخصوص اینکه حدود دوماه در کشورهای مجارستان و کرواسی برای کسب آمادگی به منظور حضوری بهتر در المپیک توکیو در اردو بودیم.

وی درباره شناخت از حریفان گفت: در هر مسابقه حدود 40 تیرانداز حضور دارند که همه از بهترین های دنیا و بیشتر حریفانم از شرق آسیا و اروپا هستند  که به طور حتم با آمادگی کامل به میدان می آیند و من هم تمام تلاشم را می کنم تا هم سطح آنان ظاهر شوم.

وی افزود: در المپیک همه به قصد کسب مدال می آیند و هیچ ورزشکاری هرچقدر قدرتمند، نمی تواند مدال یا موفقیتش قبل از بازی را پیش بینی کند امیدوارم روز مسابقه خدا یاری کند و روز تیراندازان ایرانی باشد و نتیجه طبق برنامه ریزی های ما پیش رود تا دل مردم ایران شاد شود.

خدمتی تاکید کرد: از دکتر صالحی امیری و کمیته ملی المپیک تشکر ویژه دارم چرا که به واقع از ما حمایت کردند، رشته ما تجهیزات محورو مصرفی است  که نیاز به حمایت داریم و خوشبختانه از طرف ایشان حمایت خوبی شدیم و ما هم تلاشمان بر این است که همیشه  بهترین خودمان باشیم و برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

تیرانداز المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان ایران در المپیک  ۲۰۲۰ توکیو "همه برای ایران"  گفت: همه برای ایران باید تلاش کنیم و واقعا شعار خوبی است که پر از انگیزه، انرژی مثبت و روحیه است و به نوعی ما را تشویق می کند تا دست به دست هم دهیم و پرچم ایران عزیزمان را در این شرایط سخت بالا ببریم و باعث شادی و لبخند مردم عزیزمان شویم.


۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.