المپیک توکیو 2020؛ سرپرست تیم ملی والیبال: در المپیک توکیو، افتخار جدیدی برای ایران ثبت خواهیم کرد

المپیک توکیو 2020؛ سرپرست تیم ملی والیبال: در المپیک توکیو، افتخار جدیدی برای ایران ثبت خواهیم کرد
سرپرست تیم ملی والیبال اعزامی به المپیک توکیو گفت: ملی پوشان والیبال در المپیک توکیو با بازی های متفاوت ، افتخار دیگری را برای کشورمان به دست خواهند آورد.
امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: تیم ملی والیبال در شرایطی آماده المپیک ۲۰۲۰ می‌شود که همه چیز تحت تاثیر کرونا قرار دارد البته این یک مشکل جهانی است اما شرایط ما خاص تر است چون هنوز تهران در وضعیت قرمز است و این موضوع استرس ما را بالا می برد اما در همین شرایط خاص  تیم ملی با انگیزه و تلاش بر مشکلات فائق آمده است چراکه هرجا هدف و انگیزه باشد این اتفاق رخ می‌دهد.

 وی ادامه داد: خدا را شکر بدون مصدومیت تمرینات را پیگیری می‌کنیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم اگر همین روال ادامه داشته باشد به طور حتم موفق می شویم.

وی درباره شناخت حریفان گفت: حریفان ما در المپیک همان حریفان سنتی والیبال هستند که سالهاست با آنان دست و پنجه نرم می‌کنیم شناخت کافی از آنان داریم اما ترکیب تیم ما برای آنان جدید است همانطور که چند وقت پیش در ایتالیا بازی کردیم و با یک تیم دگرگون شده و ترکیبی کاملاً جدید به میدان رفتیم که باعث غافلگیری رقیبانمان شد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره شعار کاروان کشورمان در المپیک توکیو "همه برای ایران" گفت: این شعاری است که سالها روی سینه خودمان با نقش پرچم کشورمان حمل می کنیم و به ما انرژی و نیرو می‌دهد به همان اندازه مسئولیت ما را سنگین تر می کند این شعار ما را برای بازی بهتر تحریک می کند تا آنچه در توان داریم در میدان به کار بگیریم.

خوش خبر درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از سوی کمیته ملی المپیک حمایت‌های خوب مالی داشتیم همچنین تمام مشکلاتی که به دلیل محدودیت زمانی با آن روبرو بودیم با رویی گشاده شنونده بودند و با نظم و ترتیب خاصی آن را حل کردند.

وی ادامه داد: از دکتر صالحی امیری ، دکتر سجادی و آقای فخری تشکر  ویژه دارم و قدردان آنان هستم چرا که تمام مدت در کنار ما و در تمام مشکلات کمک حال ما بودند و نهایت کمک را به ما کردند و من به دنبال فرصتی بودم تا از طرف بچه‌های تیم و فدراسیون از آنان تشکر کنم.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص پیش بینی نتایج بازی ها گفت: پیش بینی در ورزش به خصوص در این زمان صلاح نیست اما به طور حتم بازی خوبی خواهیم داشت؛ المپیک کارزار بسیار سختی است و هیچ تیمی برای تفریح به آنجا نمی آید اما مطمئنم که ما بازی متفاوتی خواهیم داشت و افتخاری برای تاریخ ایران ثبت خواهیم کرد.
۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.