المپیک توکیو 2020؛ مربی تیم ملی تپانچه: با آمادگی مناسب به المپیک توکیو می رویم

المپیک توکیو 2020؛ مربی تیم ملی تپانچه: با آمادگی مناسب به المپیک توکیو می رویم
مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه اعزامی به المپیک توکیو گفت: رقابت های جهانی کرواسی باعث شد تا تیراندازان به آمادگی مناسب برای حضور قدرتمند در المپیک توکیو برسند.
محسن نصر اصفهانی مربی تیم تپانچه در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا که اماکن ورزشی تعطیل شد، بصورت آنلاین با تیراندازان در ارتباط بودیم و آنان بصورت خشک و استقامتی در منزل تمرین می کردند اما تمرینات منزل محدودیت هایی داشت و ورزشکاران نیاز داشتند تا با شلیک واقعی تیراندازی کند و اشکالات موجود در تکنیکشان را ببیند و برطرف کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی هایی که با دادگر رئیس فدراسیون انجام دادیم مجوز استفاده از سالن با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی صادر شد و ما از اردیبهشت سال گذشته تمرینات را آغاز کردیم و تیراندازان همکاری و تلاش کردند و اجازه ندادند که بیماری کرونا تاثیرمنفی زیادی در روند پیشرفتشان بگذارد.

وی افزود: در حال حاضر تیراندازان دروضعیت خیلی خوبی از لحاظ آمادگی بسر می برند، امیدوارم در بازی‌های المپیک توکیو نیزعملکرد خوبی داشته باشند و به عنوان نمایندگان خوب ایران در این بازی‌ها حضور یابند.

مربی تیم ملی تپانچه گفت: ورزشکاران با حدود ۷۰ درصد آمادگی وارد مسابقات جهانی کرواسی شدند، انتظار داشتیم ورزشکاران عملکرد خودشان را نشان دهند و انتظار کسب مدال از آنها نداشتیم اما با تکرار مدال طلای انفرادی جواد فروغی و مقام سومی تیمی آقایان و سومی میکس ، ما شاهد عملکرد درخشانی از تیراندازان بودیم.

وی درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: انصافا کمیته ملی المپیک حامی تیراندازان بود و ما قدردان هستیم، با اردوهای برون مرزی که با حمایت فدراسیون و اقای دادگر انجام شد تمام برنامه‌های پیش بینی شده را انجام دادیم و با آمادگی خیلی خوب به رقابت‌های ژاپن اعزام می‌شویم.

نصر اصفهانی درباره شناخت حریفان نیز گفت: مدعیان این رشته، ورزشکاران کشورهای چین، ژاپن ، هند، کره جنوبی و آلمان هستند که در مسابقات جام جهانی کرواسی تیم های چین ، کره جنوبی و ژاپن حضور نداشتند بنابراین تیراندازان ما باید با دقت و تلاش بیشتری در بازی های المپیک عمل کنند.

وی تاکید کرد:  البته تیراندازی رشته ای است که رقیب ندارد و ورزشکار باید عملکرد خودش در تمرینات را در مسابقه به نمایش بگذارد. در این رشته عدد و رقم وجود دارد ما نسبت به ارقام جهانی معیار سنجی کردیم و آنها را ارتقا دادیم، ان‌شاالله همین عملکرد را در بازی‌های المپیک به نمایش می‌گذاریم.

مربی تیم تپانچه کشورمان در پایان گفت: نتایج در المپیک توکیو ، بستگی دارد رقبا در چه سطح آمادگی باشند ولی باید ورزشکاران ما عملکرد خوب خود را نشان دهند.
۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.