المپیک توکیو 2020؛ در مراسمی با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک و استاندار گیلان صورت گرفت؛ بدرقه ورزشکاران گیلانی اعزامی به المپیک توکیو

المپیک توکیو 2020؛ در مراسمی با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک و استاندار گیلان صورت گرفت؛ بدرقه ورزشکاران گیلانی اعزامی به المپیک توکیو

مراسم بدرقه ورزشکاران گیلانی اعزامی به بازیهای المپیک توکیو با همت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک،استاندار و مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان به همراه جمعی از مسئولین و افتخار آفرینان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، دکتر ارسلان زارع در نشست با اعضاء تیم اعزامی گیلان به بازی‌های المپیک توکیو که با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد ، به افتخارآفرینی گیلانیان در مسابقات مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو نیز با کسب افتخار مایه سربلندی بیشتر کشور و استان گیلان شوید.
وی با بیان اینکه گیلان جوانان مستعدی در بخش‌های مختلف بویژه حوزه ورزش دارد افزود: سهم ورزشکاران گیلانی در همه دوره‌های بازی‌های المپیک، آسیایی و پاراآسیایی بسیار خوب بوده است.
وی در ادامه گفت : سخت کوشی این ورزشکاران برای رسیدن به هر نتیجه‌ای از مدال‌آوری مهم‌تر است و امیدواریم این عزیزان با مدالهای ارزشمند در این دوره نیز با افتخار به میهن خود بازگردند .
دکتر زارع اظهار داشت: وجود یک ایرانی در مسابقات بین‌المللی به نمایندگی از ملت ایران می‌تواند معرف خوبی برای فرهنگ ایرانی و گیلانی باشد.
وی بیان کرد: داشتن روحیه‌ای بالا و انگیزه فراوان ورزشکاران برای کسب افتخار اهمیت‌ بسیاری دارد و انشالله برای قدردانی از زحمات آنان هدایایی نیز درنظر گرفته می‌شود.
دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این مراسم اظهار داشت : 17 استان کشورمان بمنظور حضور در رقابتهای المپیک توکیو سهمیه کسب کردند که گیلان با اعزام پنج ورزشکار خود به این رقابتها توانست هشت درصد از کل سهمیه کاروان ایران را بدست آورد .
در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به حضور 5نماینده از گیلان در کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به بازیهای المپیک توکیو گفت: کاروان ایران با نام “ همه برای ایران ” در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت خواهد کرد.و امیدوارم شاهد کسب مدالهای رنگارنگ کاروان ایران و همچنین گیلانیان عزیز در این رویدار بزرگ باشیم
5 ورزشکار گیلانی به نام های محمد رهبری در رشته شمشیربازی ، آرمین هادی پور در رشته تکواندو ، سارا بهمنیار در رشته کاراته ، علی آقا میرزایی در رشته قایقرانی کایاک ، نازنین ملایی در رشته قایقرانی روئینگ شرکت خواهند کرد.
تاکنون در تاریخ ورزش استان گیلان ، تنها محمود نامجو در رشته وزنه برداری توانسته بود به المپیک راه پیدا کند .

۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.