المپیک توکیو 2020؛ دلگرمی باخ به مردم ژاپن

المپیک توکیو 2020؛ دلگرمی باخ به مردم ژاپن
توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک اظهارداشت که مردم ژاپن "می توانند به اقدامات مقابله ای با کووید19 در نظر گرفته شده برای بازیهای معوق المپیک اعتماد کنند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز، بخش عمده ای از مردم ژاپن مخالفت خود را با برگزاری توکیو 2020 در برگزاری بازی ها اعلام کرده اند. افزایش اخیر در موارد ابتلا به کووید19 در پایتخت دولت را مجبور به اعلام وضعیت چهارم اضطراری کرده است که در طول بازی ها نیز برقرار خواهد بود و پیرو آن تصمیم منع حضور تماشاگران اتخاذ گردید. قبل از جلسه حضوری، باخ خطاب به رئیس توکیو 2020 گفت: "IOC در کنار شما ایستاده است ، ما در یک قایق نشسته ایم و با تمام قدرت در همان جهت قایقرانی می کنیم.
هدف مشترک ما یک بازی ایمن برای همه ، برای همه ورزشکاران ، کاروان ها و مردم ژاپن است. مردم ژاپن می توانند به فشرده ترین و سختگیرانه ترین اقدامات علیه شیوع کووید19 و برنامه واکسیناسیون که در سرتاسر جهان انجام داده ایم ، و به همه تلاش هایی که ما برای ایمن سازی آنها انجام می دهیم اطمینان داشته باشند." باخ قبل از اینکه اشتباه خود را اصلاح نماید ، به طور تصادفی به "مردم چین" اشاره کرده بود.
 
۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.