المپیک توکیو 2020؛ بانوی کاراته کای المپین: در المپیک توکیو مانند یک سرباز برای ایران می جنگم

المپیک توکیو 2020؛ بانوی کاراته کای المپین: در المپیک توکیو مانند یک سرباز برای ایران می جنگم
بانوی کاراته کای المپیکی کشورمان با اشاره به آماده سازی مناسب در ادوهای تیم ملی گفت: در المپیک توکیو 2020 برترین های جهان حضور دارند اما با تلاش و کوشش ، مانند یک سرباز برای ایران مبارزه خواهم کرد.

سارا بهمن یار کاراته کای راه یافته به المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: تا امروز اردوها زیر نظر کادرفنی به بهترین نحو ممکن برگزار و با توجه به نزدیک شدن به بازی های المپیک فشار تمریناتمان بیشتر شده است و تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا به توانایی واقعی خودمان دست یابیم و بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم.

وی ادامه داد: از زمانی که وارد رده سنی بزرگسالان شدم، تلاشم را برای کسب سهمیه آغاز کردم و طی دو سال بیش از ۲۰ مسابقه گزینشی المپیک را پشت سرگذاشتم و در نهایت با یاری خدا توانستم از طریق رنکینگ جواز حضور در المپیک را کسب کنم.

کارته کای المپین درباره شناخت از حریفان گفت: حریفانم در المپیک قدرتمندترین های دو وزن هستند یکی وزن خودم و دیگری وزن بالاتر که با هم ادغام شده ایم، با حریفان هم وزن خودم بارها مبارزه کرده ام و شناخت کافی از آنان دارم و برای شناخت چهارنفری که در وزن بالاتر هستند با کمک کادرفنی فیلم مبارزاتشان را آنالیز و تمریناتم را بر اساس آن برنامه ریزی کردیم.

بهمن یار درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: خوشبختانه کمیته ملی المپیک همه تلاشش را برای فراهم کردن بهترین شرایط برای ورزشکاران انجام داده  است و همچنین با بازدید از اردوها نیز باعث دلگرمی و بالارفتن انگیره ما شدند که قدردانشان هستیم.

بانوی کاراته کای المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو "همه برای ایران"  گفت: من و تمام ورزشکاران راه یافته به المپیک تمام تلاشمان را به کار می بندیم که نماینده شایسته ای برای ایران در المپیک توکیو باشیم و مانند یک سرباز برای کشورمان می جنگیم تا باعث افتخار ایران شویم و در واقع همانند شعار کاروان همه برای ایران تلاش می کنیم.

۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.