برگزاری سی و چهارمین نشست کمیسون زنان کمیته ملی المپیک

برگزاری سی و چهارمین نشست کمیسون زنان کمیته ملی المپیک
سی و چهارمین نشست کمیسون زنان کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته (سه شنبه 22 تیر) در محل دفتر معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، نشست روز گذشته کمیسیون زنان با حضور دکتر مهین فرهادی زاد رئیس و دکتر الهه عرب عامری، دکتر فریده شجاعی، دکتر لیلا زکی زاده، دکتر مسعود خلیلی، دکتر مهدی گودرزی و افسانه شمشکی اعضای این کمیسیون به همراه کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، صیامی رئیس و پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی به عنوان میهمانان مدعو برگزار شد.
در سی و چهارمین نشست کمیسیون زنان و ورزش در رابطه با فضای مناسب به منظور  رشد و توسعه ورزش بانوان و شیوه های اجرایی آن از طریق تعامل بین فدراسیون های ورزشی و ادارات کل استانی بحث و تبادل نظر شد.
همچنین آقای کرد زابلی گزارش مبسوطی را از نحوه عملکرد و فعالیت های اداره کل بویژه بخش بانوان در استان سیستان و بلوپستان به صورت پاورپوینت ارائه کرد.
در این نشست مقرر شد هماهنگی های لازم با امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری درخصوص برگزاری المپیاد استعدادیابی دختران روستایی در استان سیستان و بلوچستان صورت گیرد.

 

نشست کمیسیون زنان
همچنین مقرر شد هماهنگی های لازم با روسای فدراسیون های قایقرانی، شنا، تکواندو،کبدی، دو و میدانی، کوهنوردی، بسکتبال، ووشو، سه گانه و تیراندازی صورت گیرد تا زمینه های همکاری های مشترک بین این فدراسیون ها با  استان سیستان و بلوچستان در بخش زنان انجام شود و براساس دعوت مدیرکل، وضعیت استان از نزدیک بررسی و جلسه کمیسیون زنان و ورزش در این استان نیز تشکیل شود.
در ادامه همچنین تصمیم گرفته شد هماهنگی های لازم با رئیس مرکز مشارکتهای اقتصادی وزارت ورزش و جوانان انجام شود تا از طریق خیرین ورزشی ساز اقدامات مناسب  در رابطه با استان سیستان و بلوچستان صورت گیرد.
در ادامه نشست دیروز هماهنگ شد تا خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اسپانسری دو  ورزشکار نونهال و نوجوان دختر در استان سیستان و بلوچستان را عهده دار شود.
همچنین مقرر شد دکتر گودرزی  رئیس فدراسیون سه گانه ، اردوی تیم ملی آقایان و آموزش بانوان را به صورت رایگان در استان سیستان و بلوچستان برگزار کند و همچنین با توجه به مباحث گسترده استان سیستان و بلوچستان و گزارش مبسوط ارائه شده، گزارش فدراسیون دو و میدانی توسط رئیس و نایب رئیس  فدراسیون دو ومیدانی در جلسه آتی کمیسیون مطرح شود.

۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.