ملاقاسمی: آموزش مربیان باید در رأس امور باشد

قهرمان سابق کشتی فرنگی کشور گفت: آموزش اصولی مربیان کشتی در سراسر کشور باید در رأس برنامه‌های انستیتو بین‌المللی کشتی قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حسین ملاقاسمی با بیان این مطلب افزود: کشتی فرنگی ایران در سال 88 در رقابت‌های جهانی و جام جهانی با برنامه‌ریزی مناسب مسئولان فدراسیون و حضور محمد بنا بعنوان یک مربی دلسوز و کاردان نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و این موضوع باعث افتخار جامعه کشتی است.
وی ادامه داد: برای ادامه این راه قهرمانی، موضوع مهم این است که بتوانیم پشتوانه‌های خوبی را برای آینده ورزش اول کشور داشته باشیم و این امر مستلزم آموزش صحیح و اصولی مربیان است تا بتوانند استعدادها را بخوبی آموزش دهند و سرمایه‌های کشتی به هدر نرود.
ملاقاسمی تصریح کرد: مشکل آموزش در کشتی فرنگی و آزاد بخصوص در شهرستان‌ها وجود دارد که باید با اعزام اساتیدی که خود بخوبی با فنون و آموزش کشتی آشنا هستند این مشکل را برطرف کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات بوجود آمده در انستیتو بین‌المللی کشتی و تأکید رئیس فدراسیون کشتی بسیار امیدوارم که شاهد علمی شدن کشتی شده و مربیان به علم روز و نحوه صحیح آموزش آشنا شوند.
۱۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.