بانوی تیرانداز المپین: امیدوارم با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم

بانوی تیرانداز المپین: امیدوارم با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم
بانوی تیرانداز المپین و پرچمدار کاروان اعزامی به المپیک گفت: تمرینات خوبی داشته ایم و آماده هستیم انشالله با کسب نتایج خوب مردم ایران را خوشحال کنیم.
هانیه رستمیان تیرانداز راه یافته به المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: تمریناتمان را از چند ماه پس از شیوع کرونا آغاز کردیم ، از آنجایی که تعدادی از مسابقات لغو شده بود،  در مجارستان و کرواسی اردو زدیم و در مسابقات جهانی کرواسی هم حضور پیدا کردیم.

 

وی افزود: خداراشکر اردوهای خوبی داشتیم و تیم تپانچه و تفنگ هردو به آمادگی خوبی رسیدیم و در آخرین مسابقه ای که حاضر شدیم خوشبختانه با یاری خدا رکوردهای خوبی زدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و عملکرد خوبی در توکیو داشته باشیم.
 بانوی تیرانداز  کشورمان با اشاره به شناختش از حریفان گفت: برترین تیراندازان هر کشوری در کنار قهرمانان جهان و المپین های دوره های قبلی در توکیو حضور دارند و رقابت سختی داریم ولی ما تمام تلاش خودمان را می کنیم البته حریفان اصلی ما از کشورهای آسیایی هستند.
وی افزود: البته در رشته ۲۵ متر اروپاییان بهتر هستند، در کل همه حاضران در المپیک رقیبان جدی محسوب می شوند اما با همه آنان پیش از این رقابت کردیم و چیزی از آنان کمتر نداریم امیدورام خودمان باشیم و بتوانیم رقابت خوبی داشته باشیم.
رستمیان درباه حمایت کمیته ملی المپیک افزود : با توجه به اینکه ما مشکل فشنگ داریم خدارا شکر خیلی مشکلمان حل شد و توانستیم در اردوها تمرینات خوبی در رشته ۲۵ متر و ۵۰ متر  داشته باشیم و با حمایت کمیته و فدراسیون هم توانستیم فشنگ تهیه کنیم و هم تمرینات زیادی داشتیم که از این بابت قدردان هستیم.
وی درباره پرچمداری کاروان ایران افزود : بسیار خوشحالم و نمی توانم احساسم را توصیف کنم و پرچمداری کاروان کشورم افتخار بزرگی برای من است امیدوارم نماینده خوبی باشم،  بخصوص اینکه اولین حضورم در المپیک با پرچمداری برای کشورم است.
رستمیان درباره شعار کاروان کشورمان در المپیک 2020 توکیو "همه برای ایران" گفت: همه ما تلاش می کنیم و هر نتیجه ای بگیریم افتخار بزرگی است چون تمام توانمان را برای کشورمان به کار گرفتیم البته منظور فقط ورزشکاران نیستند بلکه مردم هم هستند که همیشه همراه ما بودند و با دعای خیرشان همیشه انرژی گرفتیم و امیدوارم بتوانیم دلشان را شاد کنیم.
 
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.