بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی دکتر سلطانی فر:با یک کاروان مقتدردر المپیک توکیو حضور پیدا می کنیم/فارغ از هرنتیجه ای شما افتخار ملت ایران هستید

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی دکتر سلطانی فر:با یک کاروان مقتدردر المپیک توکیو حضور پیدا می کنیم/فارغ از هرنتیجه ای شما افتخار ملت ایران هستید
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تمام تلاش ها براین بوده که بهترین تدارکات و تجهیزات را برای ملی پوشان مان فراهم کنیم، اظهار داشت : با یک کاروان مقتدر در بازی های المپیک توکیو حاضر می شویم
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فردر دیدار با اعضای تیم ملی تیراندازی گفت: به همه ورزشکاران ،کادر فنی و مسئولین فدراسیون تیراندازی برای کسب ۶ سهمیه المپیک خسته نباشید می گویم.
 
وی در ادامه با اشاره به کسب ۶۷ سهمیه المپیک توکیو بیان کرد: در ۱۶ دوره حضور کاروان ورزشی ایران در این رویداد بزرگ ، کسب این تعداد سهمیه بی سابقه بوده و امروز با یک کاروان مقتدر در بازی های المپیک توکیو حاضر می شویم .
 
وی با اشاره به اهمیت بازی های المپیک برای تمامی ورزشکاران توضیح داد: این رویداد بزرگترین و مهمترین آوردگاه ورزشی جهان است که در آن مجرب ترین ورزشکاران با یکدیگر به رقابت می پردازند و حضور ورزشکاران دراین مسابقات افتخار بسیار بزرگی است.
 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اقدامات حمایتی وزارت ورزش و جوانان وکمیته ملی المپیک از المپین ها گفت :تلاش ما براین بوده که بهترین تدارکات و تجهیزات برای ملی پوشان ما فراهم کنیم .
 
 
وی با قدردانی اززخمات ورزشکاران و کادر فنی و مسوولان فدراسبونها متذکر شد :فارغ از هر نتیجه ای که در توکیو به دست آید شما تیراندازان افتخار ملت ایران هستید و چنانچه نتیجه ای کسب نشود چیزی از ارزش های شما کم نمی شود.
 
دکتر مسعود سلطانی فر به جلساتی که با مربیان تیراندازی در نشست ستاد عالی بازی ها برگزارشده اشاره کرد و افزود: پس از این نشستهای تخصصی در وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک سعی کردیم بهترین تدارکات را آماده کنیم.
 
وی با بیان اینکه در آستانه حضور در المپیک ۲۰۲۰ قرار داریم، بیان کرد: به نقطه ای حساس رسیده ایم که باید نتیجه تلاش ها را در المپیک توکیو ببینیم.
 
وزیر ورزش و جوانان در پایان برای تمامی ورزشکاران کشورمان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ آرزوی موفقیت کرد.
۲۱ تیر ۱۴۰۰ ۲۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.