با حضور در آکادمی ملی المپیک:اعضای تیم ملی تنیس روی میز آقایان تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:اعضای تیم ملی تنیس روی میز آقایان تست دادند

ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، حمید رضا طاهرخانی، مهرداد دهستانی، امین احمدیان، آرمان حاجی ای، محمد اصلمند، سعید احمدیان و علی اکبر شعاری اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز هستند که در غیاب نیما عالمیان که همراه با سرمربی تیم ملی جمیل لطف الله نسبی جهت کسب آمادگی بیشتر برای حضور در المپیک توکیو، در کشور سوئد به سر می برد در آزمون های مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
لازم به ذکر است آزمون های مذکور زیر نظر جواد شفیعی سرپرست کمیته آمادگی جسمانی فدراسیون تنیس روی میز و مربی بدنساز این تیم و میدیا لطف الله نسبی مربی تیم ملی تنیس انجام گرفت.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز آقایان که این مرحله از اردوهای آمادگی خود را  از تاریخ ۱۱ تیر در مرکز بین المللی آموزش و استعدادیابی شهید عضدی تهران آغاز کرده اند، شهریورماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیای این رشته که به میزبانی قطر برگزار می شود حضور خواهند یافت.
گفتنی است فدراسیون جهانی این رشته ورزشی اسامی نفرات حاضر در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که آذرماه در کشور آمریکا برگزار خواهد شد را اعلام کرده که نیما و نوشاد عالمیان به دلیل رنکینگ بالای جهانی تک و دو نفره خود، نمایندگان ایران در این رویداد مهم بین المللی خواهند بود.

۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.