با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک:جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک:جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

صبح امروز با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و همچنین معاون و مدیران مراکز این آکادمی، جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، دکتر سعیدی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های دکتر رضا قراخانلو اظهار داشت: دلیل اینکه برای دکتر قراخانلو مراسم تودیع گرفته نشد این بود که ایشان از مجموعه المپیک جدا نشده اند بلکه به عنوان مشاور علمی رئیس کمیته ملی المپیک همچنان برای توسعه ورزش قهرمانی تلاش می کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه آکادمی ملی المپیک متکی به فرد نیست و باید به مانند یک تیم کارهای خود را پیش ببرد افزود: برای نزدیک تر شدن آکادمی به اهدافی که مدنظر کمیته ملی المپیک است نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.
دکتر کیکاوس سعیدی که از ابتدای تیرماه مسئولیت آکادمی ملی المپیک را بر عهده گرفته است خطاب به مدیران مراکز این مجموعه گفت: کارگاه ها و دوره های آموزشی باید به سمت کاربردی‌تر شدن برود تا بیش از پیش برای مخاطبان این مجموعه که مدیران ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران هستند مورد استفاده قرار گیرد.
سرپرست آکادمی ملی المپیک در پایان ابراز امیدواری کرد، روند پیشرفت فعالیت ها و برنامه های در حال اجرای آکادمی استمرار داشته باشد.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه، مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک به ارائه گزارش عملکرد مراکز خود از ابتدای سال 1400 و برنامه های پیش رو تا پایان سال پرداختند.

۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.