هادی ساعی:باید برای موفقیت در گوانگژو در انتخاب اوزان دقت کنیم

هادی ساعی:باید برای موفقیت در گوانگژو در انتخاب اوزان دقت کنیم
مسابقه دادن در مسابقات آسیایی فرقی با مسابقه دادن در رقابتهای جهانی ندارد چون اکثر قدرتهای تکواندو جهان در این قاره قرار دارند به همین دلیل باید در انتخاب اوزان اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو دقت لازم را داشته باشیم.
هادی ساعی مرد اسطوره ای تکواندو ایران ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:چون کسب مدال طلا در بازیها آسیایی تاثیر مستقیمی در افزایش رنکینگ کشورهای دارد به همین دلیل کشورها با نفرات اصلی خود گام در این رقابتها می گذارند مخصوصا کشورهایی مثل چین، کره جنوبی، ژاپن و برخی دیگر از کشورهای آسیایی که ورزش بومی آنها در این رقابتها حضور دارد به همین دلیل اجازه نمی دهند به این سادگی کشورهای دیگر در رشته های آن طلا بگیرند.
وی ادامه داد:برای موفقیت در این رویداد بزرگ جدای از اردو و تدارکات مناسب باید در انتخاب نفرات و اوزان اعزامی دقت کرد چون تکواندو در 8 وزن برگزار ولی هر تیم می تواند 6 بازیکن ببرد پس باید نهایت دقت خود را در انتخاب اوزان اعزامی داشته باشیم.
ساعی در پایان خاطرنشان کرد:در هر حال کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی خیلی سخت تر از جهانی است چرا که یک طلا برای یک کشور جدای از موفقیت در آن رشته خاص باعث افزایش رنکینگ کل کاروان اعزامی می شود به همین دلیل غالب کشورها بهترینهای خود را راهی این بازیهای می کنند.
۱۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.