المپیک توکیو 2020؛ شهر میزبان المپیک زیر چادر قرنطینه سراسری

المپیک توکیو 2020؛ شهر میزبان المپیک زیر چادر قرنطینه سراسری
با تشدید موارد ابتلا به کرونا و بروز گونه جهش یافته دلتا؛ مقامات ژاپنی تصمیم گرفتند تا پایتخت را در وضعیت اضطراری قراردهند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  کیودو، دولت ژاپن برای جلوگیری از گسترش کووید 19 وضعیتی پایدار در طول مدت بازیهای المپیک را در پایتخت توکیو اعلام کرده است و این بدان معناست که هیچ تماشاگری در اماکن ورزشی توکیو برای دیدن از المپیک حضور حضور نخواهد داشت. نخست وزیر یوشیهیده سوگا اعلام کرد که این شهر از دوشنبه (12 جولای) تا 22 آگوست تحت شدیدترین محدودیت های کرونایی خواهدبود. وزیر المپیک ، تامایو ماروکاوا تأیید کرده است که به این معنی است که در شرایط اضطراری هیچ تماشاگری در در استان ها حضور نخواهد داشت.
در ابتدا ، برگزار کنندگان توکیو 2020 موافقت کرده بودند که حداکثر 10 هزار هوادار یا 50 درصد ظرفیت را مجاز کنند ، اما این تصمیم با فرض این بود که توکیو از حالت نیمه اضطراری خارج خواهدشد. از زمان ابتلا به بیماری همه گیرکووید 19 در اوایل سال 2020 ، این چهارمین وضعیت اضطراری توکیو خواهد بود. اقدامات پیش بینی شده برای پایتخت شامل ممنوعیت اجتماعات در رستوران ها و درخواست تعطیلی آنها تا ساعت 8 شب است. استانهای همسایه چیبا ، سایتاما ، کاناگاوا و اوزاکا تا 22 آگوست، تحت شرایط شبه اضطراری قرار خواهند گرفت - که محدودیت کمتری برای مشاغل ایجاد می کند و مناطق پر خطر را در این استانها هدف قرار می دهد. 
 
۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.