المپیک توکیو 2020؛ مشعل المپیک زیر باران و سکوت در پایتخت

المپیک توکیو 2020؛ مشعل المپیک زیر باران و سکوت در  پایتخت
مشعل المپیک صبح روز بارانی پس از مراسم رونمایی در حالی که گروه کوچکی از معترضین با در دست داشتن بنرهایی خواستار لغو بازی ها بودند سفر خود را به اطراف استان توکیو آغاز کرد.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از نیویورک تایمز،  در آنچه در روزنامه ژاپنی ماینیچی شیمبان به عنوان "شروع خاموش بدون دونده" توصیف شد، یوریکو کویکه ، فرماندار توکیو ، برای برگزاری مراسم به حدود 100 مهمان از جمله خانواده و دوستان حاملین مشعل در پارک المپیک کومازاوا در ستاگایا پیوست. کویکه در این خصوص گفت: "ما توانسته ایم با کمک مردم سراسر ژاپن و با هوشمندی فراوان بر این شرایط دشوار غلبه کنیم. به دلیل تأثیر ویروس کرونا، حمل مشعل در جاده های عمومی غیرممکن بود.
اما با غلبه بر شرایط دشوار و آرزوهای خوب همه در سراسر کشور و روش های مختلف، به عنوان یک نقطه امید به این منطقه متصل شده است. دوست دارم مشعل داران احساسات مربوط به خود را در شعله المپیک قرار دهند و آن را به ورزشگاه المپیک متصل کنند". سفیر مراسم حمل مشعل، آکی تاگوچی ، قهرمان 3 دوره پارالمپیک؛ شعله را در مراسم رونمایی روشن کرد.
تاگوچی گفت: " می توانستم احساس کنم که مشعلداران برای این مراسم تعمق کرده اند. برخی از آنها با حس تشکر دویدند در حالی که دیگران دلایل شخصی متفاوتی برای شرکت داشتند". تاگوچی قبل از واگذاری مشعل به شوزو ماتسووکا ، قهرمان 3 دوره مسابقات تنیس المپیک ، به عنوان اولین حامل؛ مشعل را به فرماندار کویکه سپرد. همچنین مشعل توسط بازیکن سابق لیگ برتر بیس بال و کوجی اوهارا ، دیگر المپین ژاپن و دارنده برنز المپیک 2004 آتن حمل شد. طی 15 روز آینده ، مشعل المپیک به شهرداری های منطقه توکیو وارد می شود ، اما به دور از مسیرهای عمومی انجام می شود و مانند بسیاری از 46 استان قبلی ، "مراسم روشن کردن جایگزین" انجام می شود.
 
۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.