مربی تیم ملی بدمینتون: ثریا آقایی با پشتکار و تمرینات مداوم به المپیک توکیو رسید

مربی تیم ملی بدمینتون: ثریا آقایی با پشتکار و تمرینات مداوم به المپیک توکیو رسید
فریبا جلالیان جوادپور درباره حضور ثریا آقایی در المپیک توکیو گفت: آقایی حدود 8 سال مداوم تمرین کرد تا توانست به رقابت های المپیک 2020 توکیو راه پیدا کند.

فریبا جلالیان جوادپور مربی تیم ملی بدمینتون اعزامی به المپیک در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد:  ثریا آقایی ورزشکار اعزامی به المپیک بدلیل مصدومیت و پشت سرگذاشتن جراحی مدتی زیر نظر پزشک تمرینات تخصصی فیزیوتراپی را انجام می داد و خوشبختانه از وقتی که فیزیوتراپی اش تمام شده و تمریناتش را آغاز کرده در شرایط خوبی است و به آمادگی خوبی برای مسابقات رسیده است.

وی ادامه داد: ثریا آقایی به همراه سایر ملی پوشان بدمینتون حدود یکسالی است که تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربی بدنسازی بصورت آنلاین انجام می دهند، همچنین از آنجایی که برای مسابقات لیگ برتر آماده می شوند تمرینات توپی را نیز زیر نظر باشگاه های مرتبط پی گیری کردند و در کل اجازه ندادیم که شرایط قرنطینه به تمرینات لطمه بزند؛ البته ثریا بدلیل آسیب دیدگی به تازگی با اجازه پزشک به تمرینات اضافه شده است و شرایط خوبی دارد.

جلالیان جوادپور افزود: لغو مسابقات برای تمامی ورزشکاران دنیا پیش آمد و شرایط برای همه مشابه بود اگر لطمه ای به آمادگی ورزشکاران وارد شده و دچار افت شده باشند یک شرایط  همه گیر است و نمی توانیم به این بهانه خودمان را از سایرین مجزا کنیم و شرایط برای همه یکسان است.

وی درباره شناخت از حریفان گفت: حریفان ما بهترین ها در سطح آسیا  و 16 نفر برتر دنیا هستند که از دوره نوجوانی،  جوانی  و بزرگسالی جزو بهترین ها بوده اند و خدا را شکر که ثریا جزو این بهترین ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: به طور حتم  همه ورزشکاران با بهترین سطح آمادگی خود به توکیو می آیند و با توجه به اینکه جدول مسابقات هنوز اعلام نشده است نمی توان نظر دقیق تری راجع به حریفان بدهم و فقط امیدوارم که ثریا بعنوان نماینده کشورمان  بتواند در دوره های اول نتیجه قابل قبولی کسب کند که به طور حتم این آرزوی همه ایرانیان است.

مربی تیم ملی بدمینتون اعزامی به المپیک گفت: بازی های زیبایی را در المپیک توکیو شاهد خواهیم بود باوجودیکه نفراتی همچون کارولین مارین که جزو بهترین المپین ها بوده که در حال حاضر بدلیل آسیب دیدگی در المپیک توکیو حضور ندارد اما نفرات برتر دیگری حضور خواهند داشت، بدون شک باتوجه به اینکه بدمینتون رشته آسیایی است و تمام برترین های آسیا که جزو 100 نفر اول هستند در المپیک حضور دارند و این رقابت ها را سخت تر و زیباتر می کند.

وی درباره شعار کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو "همه برای ایران" اظهار کرد: با شنیدن خبر قطعی شدن سهمیه ثریا آقایی یکی از ملی پوشان اسبق بدمینتون جمله زیبایی گفت "ما همه المپیکی شدیم" چراکه این موفقیتی است که نصیب خانواده بدمینتون بخصوص زنان این رشته شده است؛ همچنین این شعار هم بسیار برازنده کاروان ایران است و حضور کاروان ایران و کسب هر مدالی افتخاری برای همه ماست.

وی در پایان گفت:  14 سال است در کنار ثریا بعنوان مربی حضور دارم و هیچوقت روزی را که 9 سال داشت و وارد سالن شد یادم نمی رود  و خوشحالم که نتیجه کارمان را  بعد از سالها می بینیم ضمن اینکه از نزدیک شاهدم که  ثریا 8 سال با هدف  راهیابی به المپیک تلاش مداوم کرد و خدا را شکر که نتیجه زحماتش را گرفت.

۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.