رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در آستانه انتخاب مجدد

رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در آستانه انتخاب مجدد
دیوید لاپارتینت قرار است پس از اعلام به عنوان تک نامزد سمت ریاست، برای بار دوم به عنوان رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری انتخاب شود.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته مللی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، به عنوان بخشی از روند تعیین شده توسط اساسنامه این سازمان ، انتخاب لاپارتینت برای چهار سال دیگر برای تصدی پست بدون رای گیری تأیید می شود. لاپارتینت 48 ساله فرانسوی در مسابقات جهانی جاده UCI 2017 به این سمت انتخاب شد و در طی چهار سال ریاست خود بر معرفی مقررات منع استفاده از داروی ترامادول در این ورزش نظارت داشته است. در طول مدت حضور خود در اتحادیه دوچرخه سواری وی همچنین بر معرفی برنامه های لیگ قهرمانی جاده UCI Track League Champions  تاکید کرد که مشتمل بر یک سری رویداد شش دوره ای جدید با هدف نظارت بر بهبود دوچرخه سواری می شود. 

 

همچنین نامزدهای مختلف برای کمیته مدیریت UCI Management Committee اعلام شده اند و یازده پست در کنگره UCI با هفت پست به نمایندگانی از اروپا و یک پست هر یک به نمایندگی از آفریقا ، آمریکا ، آسیا و اقیانوسیه انتخاب شوند. در مرحله نخست ، چهار نامزد زن در سه کنفدراسیون قاره ای قراردارند که حداقل دو نماینده از هر جنسیت در اروپا انتخاب می شوند. محمد بلماحی از مراکش و لوکاس ژرژ دو نامزد برای آفریقا و چهار نامزد دیگر برای آمریکایی ها خواهند بود. چهار نامزد در آسیا با حضور خالد حمد آل خلیفه از بحرین ، آمارژیت سینگ از مالزی و محسن سلگی از ایران و سون ویمین از چین با دو نامزد دیگر از حوزه اقیانوسیه اعلام شده اند. کمیته مدیریت UCI متشکل از رئیس اتحادیه و 11 عضو منتخب در کنگره است که مورخ 24 سپتامبر در لوون بلژیک برگزار می گردد.
 
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.