دونده اعزامی به المپیک: حریفان قدری در المپیک توکیو دارم

دونده اعزامی به المپیک: حریفان قدری در المپیک توکیو دارم
مهدی پیرجهان گفت: دو 400 متر با مانع از پر بیننده ترین رشته های المپیک است و همیشه برترین ها دنیا در این ماده حضور دارند.

مهدی پیرجهان دوومیدانی کار المپیکی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک  اظهار کرد: در سالی که گذشت با هماهنگی های فدراسیون  و باشگاه پلیمر خلیج فارس 3 ماه  در کیش اردو داشتم چراکه در فصل پاییز و زمستان تبریز واقعا سرد است و امکان تمرین ندارم به همین دلیل با توجه به آب و هوای کیش در آنجا اردو زدم.
وی ادامه داد: البته به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی برای اسکان و تمرین داشتم اما هدفم المپیک بود و اجازه ندادم محدودیت ها مانع تمرینم شود و خدا را شاکرم که در اولین مسابقات بعد از اردوی کیش در مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) عملکرد خوبی داشتم .
وی تاکید کرد: حتی یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکردم و با هرسختی و محدودیتی که بود تمریناتم را انجام دادم اما نمی توان منکر تاثیر تعطیلی ورزشگاه ها  بر عملکرد همه دوومیدانی کاران شد و محدودیت ها تا حدودی باعث عقب افتادن من هم شد، اما چون هدفم المپیک بود اجازه ندادم محدودیت های کرونایی آسیب بیش از حد به تمریناتم بزند و نتایج قابل قبولی پس از دوران قرنطینه کسب کردم؛ به طور کلی سال سختی را پشت سر گذاشتم و با توجه به اینکه 10 روز هم درگیر بیماری بودم اما خدا را شکر توانستم قدم بزرگی را در این راه سخت بردارم.

دونده المپین کشورمان افزود: تمام برنامه ریزی های ما در سالی که گذشت برای حضور در مسابقات معتبر بود اما  لغو مسابقات اعم از قهرمانی آسیا باعث دلسردی بسیاری از قهرمانان شد چراکه بسیاری از قهرمانان کشورمان برای قهرمانی آسیا برنامه ریزی کرده بودند و این روی عملکرد بسیاری از ورزشکاران از جمله  من موثر بود.

پیرجهان درباره شناخت از حریفان گفت: حریفان قدرتمندی از بهترین های دنیا مثل آمریکا و نروژ در المپیک توکیو دارم، اخیرا همه جای دنیا دونده های 400 متر خوبی را پرورش می دهند تا جاییکه 3 روز قبل هم رکورد جهانی این ماده ارتقاء پیدا کرد؛ به اعتقاد من بعد از 100 متر،  دوی 400 متر با مانع جزء پر بیننده ترین رشته ورزشی بازی های المپیک توکیو خواهد بود چرا که نزدیک بودن رقابت بین دونده ها جذابیت بسیار زیادی به این مسابقه می دهد.

وی درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: خدا را شکر حمایت کمیته ملی المپیک خوب بوده است و هر جایی که ما نیاز به مسابقه داشتیم تا حد امکان از ما حمایت کردند واز این بابت قدردان دکتر صالحی امیری و دکتر سلطانی فر هستم.

پیرجهان  درباره شعار کاروان اعزامی به المپیک توکیو 2020 "همه برای ایران" گفت: قلب همه مردم ایران و ورزشکاران برای ایران می تپد و همه تلاشمان این است که بهترین  نتیجه را در المپیک کسب کنیم ؛ المپیک آرزوی هر ورزشکاری است  و تک به تک ورزشکاران کل سالهای ورزشی خود را می جنگند که هر چهار سال وارد المپیک شوند و بتوانند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند من هم به نوبه خودم تمام تلاشم را می کنم و از جان مایه می گزارم تا ایران عزیز و همیشه سربلندم  را سرافراز کنم و پرچمش را بالا  نگه دارم و نماینده شایسته ای از طرف مردم ایران در المپیک باشم.

 

دونده المپین کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: از خانواده عزیزم که در تمامی مسیر و همه شرایط مرا همراهی کردند و ایوب دادروان مربی خوبم که یکی ازخوش شانسی های دوران ورزشی من محسوب می شود بی نهایت سپاسگزارم و همچنین از حسین رحمتی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس که برای دوومیدانی کشور سنگ تمام گذاشتند و حمایت بسیار خوبی از جامعه دوومیدانی داشتند بسیار قدردانم.

۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.