سرمربی دوچرخه سواری: برای حضور در المپیک انگیزه های زیادی داریم

سرمربی دوچرخه سواری: برای حضور در المپیک انگیزه های زیادی داریم
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان اعزامی به المپیک توکیو گفت: با وجو شرایط کرونایی و نبود مسابقات آماده سازی مناسب، اما برای به دست آوردن نتیجه خوب در المپیک توکیو انگیزه های زیادی داریم .
محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد:  متاسفانه در سال ۲۰۲۰ تمامی مسابقات بین المللی بخصوص در سطح آسیا لغو شد و ما نیز نتوانستیم در هیچ مسابقه ای شرکت کنیم؛  فقط از اوایل دی ماه تا به امروز اردوهای مختلفی در تهران و شمال کشور برگزار کردیم و در اردوی آخر ورزشکار منتخب را برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو معرفی کردیم که خوشبختانه موفق به کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آن هم با فاصله خوبی از سایر ورزشکاران شد؛ این نشان می دهد وی از آمادگی و انگیزه خوبی برای المپیک برخوردار است.

وی ادامه داد: با هدف شرکت در مسابقات اروپایی که بصورت تک مرحله ای برگزار می شد، تمرینات خود را برنامه ریزی کرده بودیم که متاسفانه میسر نشد.


سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری افزود:  قطعا کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون همگی تلاششان را  کردند تا بیشترین پشتیبانی را از ورزشکاران داشته باشند اما برای کسب نتایج بهتر بخصوص در رشته دوچرخه سواری که هم حضور در مسابقات برون مرزی و هم به روز شدن دوچرخه ها اهمیت دارد نیاز به کمک بیشتری داریم .

وی تاکید کرد: امیدوارم در فرصت باقی مانده  و شرایط سخت موجود کرونایی بتوانیم تا قبل از شروع مسابقات المپیک  وسایل مورد نیاز ورزشکارمان را با پشتوانه کمیته ملی المپیک تهیه کنیم.


پراش درباره شناخت از حریفان گفت: به طور حتم شرکت کنندگان در المپیک گلچینی از برترین های دنیا هستند و رقابت با آنان که از بهترین امکانات و شرایط  برخوردار بودند و با آمادگی بالایی در مسابقات حاضر می شوند قطعا سخت  خواهد بود، اما انگیره و هدفی که ما دنبال می کنیم بالاتر است و امیدواریم که بتوانیم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.


وی تاکید کرد: نتایج قابل پیش بینی نیست ، اما اگر می توانستبم طبق برنامه خودمان درچند رویداد اروپایی شرکت کنیم، قطعا نتایج بهتری رقم می زدیم البته انگیزه صفرزاده برای شرکت در المپیک بسیار بالاست و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم.


سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری درباره شعارکاروان "همه برای ایران"  گفت:  شنیدن این شعار انسان را منقلب و احساس مسئولیت را دوچندان می کند، امیدوارم همه ورزشکاران و همه کسانی که به این کشور خدمت می کنند بتوانند آن چیزی که استحقاق ملت ایران است و دل مردم را شاد می کند در توکیو رقم بزنند.
۱۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.