افشارزاده:پلمپی در کار نبود/ وقفه بوجود آمده به دلیل تغییر پارکینگ آکادمی بود

افشارزاده:پلمپی در کار نبود/ وقفه بوجود آمده به دلیل تغییر پارکینگ آکادمی بود
دبیر کل کمیته المپیک کشورمان گفت: وقفه بوجود آمده برای حضور کارمندان آکادمی ملی المپیک در محل کارشان به دلیل تصمیم مسئولین مجموعه ورزشی انقلاب برای تغییر پارکینگ این مجموعه بوقوع پیوست.



بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص مشکلی که صبح امروز مقابل درب ورودی آکادمی ملی المپیک بوقوع پیوست اظهار داشت: مسئولین مجموعه ورزشی انقلاب برای جلوگیری از تجمع، ترافیک و شلوغی در داخل محوطه آکادمی و مجموعه، اقدام به ساخت پارکینگی با گنجایش بالا در کنار سالن هندبال نموده اند که از این پس تمامی مراجعین و کارمندان می بایست اتومبیل های خود را در آن قسمت پارک کنند.
وی ادامه داد: گویا از همین امروز نیز این بخشنامه به حراست مجموعه ابلاغ شده و متاسفانه عدم هماهنگی و بی اطلاعی کارمندان آکادمی باعث شد تا آنها پشت درب ورودی بمانند و حضورشان در محل کار با تاخیری یک ساعته مواجه شود. هیچ گونه پلمپی از سوی سازمان و هیچ نهاد دیگر صورت نگرفته و وقفه بوجود آمده فقط و فقط به دلیل انجام هماهنگی های لازم بوده است.
افشارزاده با اشاره به تاکید مسئولین سازمان و کمیته برای ایجاد فضایی آرام و مطمئن برای مراجعین به مجموعه انقلاب و جاده تندرستی اظهار داشت: ورود اتومبیل ها به محوطه اطراف جاده تندرستی با تعاریفی که برای این مجموعه صورت گرفته  بود تا حدودی متناقض بود و متاسفانه آرامش لازم را از این مجموعه می گرفت.
وی در پایان گفت: طبق تصمیم جدید مسئولین، تمامی مراجعین آکادمی می بایست از امروز اتومبیل های خود را در پارکینگ جنب سالن هندبال پارک کرده و فاصله پارکینگ تا آکادمی را پیاده طی کنند. مطمئنا این تصمیم باعث ایجاد نظم و آرامش بیشتری برای مراجعین به این مجموعه و حتی آکادمی خواهد شد تا سرویس دهی و خدمت رسانی به آنان بهتر از پیش صورت پذیرد.



۱۷ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.