بانوی قایقران المپیکی: انتظار معجزه نداشته باشید

بانوی قایقران المپیکی: انتظار معجزه نداشته باشید
نازنین ملایی قایقران المپین کشورمان گفت: نباید انتظار معجزه داشت، اما با تمام توان به مصاف حریفان المپیکی خود می روم.

نازنین ملایی قایقرانی اعزامی به المپیک 2020 توکیو در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: بدلیل همه گیری بیماری کرونا و تعطیلی اردوها ومسابقات، بدون هیچ اردوی برون مرزی فقط 50 روز در سد الیگودرز اردو داشتیم که 3 هفته از این مدت را هم من کمردرد شدید داشتم و تحت نظر پزشک بودم.
وی افزود: 10 روز پس از قطعی شدن سهمیه المپیک ، اردوها را شروع کردیم اما همچنان پیست استاندارد نداریم چرا که ما در 1000 متر تمرین می کنیم درصورتی که مسابقات در مسافت 2000 متر برگزار می شود.
ملایی تاکید کرد: با وجود همه مشکلاتی که برای تمرین و اردوها داریم شاید در سطح آسیا مطرح باشیم اما المپیک شوخی بردار نیست و تیم هایی که به توکیو می آیند برترین اردوها را با بهترین امکانات پشت سرگذاشتند چیزی که ما از آن محروم بوده ایم.
وی افزود: برای برگزاری اردو در ترکیه تمام هماهنگی ها انجام شده بود اما در ظاهر لغو شده است چون 15 روز بیشتر فرصت نداریم و هیچ خبری از اردوی ترکیه نیست.
ملایی درباره شناخت از حریفان گفت:با توجه به همه گیری بیماری کرونا و لغو مسابقات هیچ شناختی از حریفان ندارم و فقط حریفان آسیایی و اقیانوسیه که در مسابقات کسب سهمیه حضور داشتند را تا حدودی می شناسم و از سایر رقیبان شناختی ندارم.
قایقران المپیکی کشورمان درباره پیش بینی نتایج اظهار کرد: پیش بینی نتایج امکان پذیر نیست تنها امیدم این است که همه شرایط خوب پیش برود و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم؛ برنامه ریزی من قرارگرفتن بین 15 نفر اول المپیک است.
وی تاکید کرد: نمی توانم با این امکانات معجزه کنم اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بهترین نتیجه را بگیرم .
  ملایی درخصوص حمایت کمیته ملی المپیک گفت:حمایت کمیته ملی المپیک از ورزشکاران خوب بوده است تا جایی که امکان سفر به ترکیه و برگزاری اردو در این کشور از سوی کمیته ملی المپیک پی گیری شد و کارشناسان خود را برای حل مشکلات ما فرستادند .
قایقران المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان اعزامی به المپیک 2020اظهار کرد: شعار بسیار خوب و غرور آفرینی است چراکه با توجه به امکانات کشورمان و محدودیت های ما نسبت به ورزشکاران سایر کشورها همین حضورمان در المپیک بسیار با اهمیت و باعث افتخار است.


۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.