دوچرخه سوار المپین ایران: با غیرت رکاب می زنم تا نتیجه خوبی بگیرم

دوچرخه سوار المپین ایران: با غیرت رکاب می زنم تا نتیجه خوبی بگیرم
رکابزن اعزامی کشورمان به المپیک توکیو گفت: با تمام توان برای قرار گرفتن در جمع برترین ها، در المپیک توکیو رکاب خواهم زد .
سعید صفرزاده رکابزن اعزامی به توکیو در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: با توجه به محدودیت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمد، در مسابقات کمتری شرکت کردیم اما پراش مربی تیم ملی با طراحی تمرینات سعی در شبیه سازی شرایط مسابقه داشت تا به آماده ترین حالت  برسم که امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.
وی ادامه داد: اردوهای خوب و کافی پشت سر گذاشتم و برای آمادگی بیشتر نیاز به حضور در مسابقات تدارکاتی داشتم که بدلیل همه گیری بیماری کرونا این مهم رخ نداد؛ البته فردا (پنجشنبه 10 تیر) برای حضور در 4 مسابقه تدارکاتی به ترکیه اعزام می شوم و امیدوارم که این در مسابقات به اوج آمادگی برسم تا با اعتماد به نفس کافی در خط شروع المپیک توکیو بایستم و بتوانم نتیجه قابل قبولی  کسب کنم.
رکابزن المپیکی کشورمان در خصوص آشنایی با حریفان گفت: شناخت صد درصدی از حریفان دارم و می دانم برترین رکابزنان دنیا با آماده ترین فرم  به بزرگترین رویداد ورزشی می آیند، می دانم کار سختی پیش رو دارم و باید از تمام توان، جان و غیرتم مایه بزارم تا بتوانم نتیجه قابل قبولی کسب کنم.
صفرزاده تاکید کرد: هدفم گذشتن از خط پایان نیست و تمام توان و تمرکزم را برای اینکه بین 50 تا 60 نفر اول باشم، گذاشته ام.
وی درباره حمایت کمیته ملی المپیک نیز گفت: تا الان حمایت خوبی از ما داشتند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
رکابزن اعزامی به  توکیو درباره شعار کاروان اعزامی کشورمان به المپیک (همه برای ایران) اظهار کرد: این شعار انگیزه مضاعفی به من می دهد و در شرایطی هستم که از هر موقعیتی برای خودم انگیزه ایجاد کنم و از مردم عزیز می خواهم تا انرژی مثبتشان را روانه راهم کنند تا بتوانم نتیجه ای که در ذهنم دارم را رقم بزنم.
۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.