"یحیی دادویی مقدم" مجددا رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران شد

"یحیی دادویی مقدم" مجددا رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران شد

مجمع انتخاباتی هیات انجمنهای ورزشی استان تهران پیش از ظهر امروز(سه شنبه) برگزار شد و "یحیی دادویی مقدم" مجددا به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مجمع به ریاست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و با حضور "نصرالله پریچهره" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جعفر زرنگار سرپرست هیات انجمنهای ورزشی استان تهران، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون و با شرکت ۵ کاندیدا به نامهای محمد مهدی اعتماد، سید مجتبی حسینی، یحیی دادویی، احمد غلامی پسند و شیما مصطفوی پور در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
در مجموع ۱۶ رای در مرحله نخست یحیی دادویی مقدم ۷ رای‌، احمد غلامی پسند ۵ رای و سید مجتبی حسینی ۴ رای بدست آوردند و بدلیل اینکه آرا به حدنصاب( نصف به اضافه یک) نرسید کار به دور دوم کشید.
اما نهایتا در در دور دوم یحیی دادویی مقدم ۹ رای و احمد غلامی پسند ۷ رای بدست اوردند که یحیی دادویی مقدم که پیشتر هم سکان هدایت این هیات را برعهده داشت مجددا برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس هیات انجمنهای ورزشی انتخاب و معرفی شد.

۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.