میلاد وزیری: با تمام توان در المپیک حاضر خواهم شد

میلاد وزیری:  با تمام توان در المپیک حاضر خواهم شد
دارنده سهمیه المپیکی تیرو کمان کشورمان گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا بهترین عملکرد را در المپیک توکیو داشته باشم .
میلاد وزیری در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: بامداد فردا (چهارشنبه 9 تیر) برای برگزاری اردوی مشترک با کمانداران المپیکی چند کشور از جمله ترکیه و کانادا عازم آنتالیا می شوم و از آنجایی که ما موفق به کسب سهمیه تیمی نشدیم برای تمرین و رقابت به حضور سایر ورزشکاران نیاز داشتم و خوشبختانه کمانداران حاضر در اردوی ترکیه دارای رکودهای خوبی هستند و از این جهت فرصت خوبی برای کسب آمادگی بیشتر خواهم داشت .
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قبل از کسب سهمیه چندسالی بود که از قهرمانی دور بودم، شیوع و همه گیری ویروس کرونا ، فرصت مناسبی برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در بازی های المپیک توکیو برایم فراهم کرد و من این وقفه را به فال نیک گرفتم؛ ضمن اینکه جزء معدود فدراسیون هایی بودیم که اردوهای خود  را زودتر شروع کردیم.
وزیری ادامه داد: در این مدت تمرینات آمادگی جسمانی خوبی زیر نظر دکتر بهرامی نژاد داشتم و تمرینات تخصصی را نیز در سایت آزادی پی گیری کردم، همچنین برای بالابردن آمادگی ذهنی تمرینات روانی با دکتر خسرو حمزه داشتم که همه این تمرینات شرایطم را بهبود بخشید.
وی افزود: حضور دکتر خسرو حمزه روان شناس در شرایط ذهنی و روانی ام بسیار موثر بود همانطور که در مسابقات کسب سهمیه  شب قبل از مسابقه در حالی که هیچ امیدی به کسب سهمیه نداشتم  اما صحبت های دکتر حمزه در توانایی ذهنی و ایجاد انگیزه ام تاثیرگذار بود و باعث شد فردای آن روز موفق به کسب سهمیه شوم ، در تمرینات یکسال اخیر نیز حضور وی کمک بسیاری به من کرده است.
المپین کماندار کشورمان درباره شرایط حریفانش گفت: با توجه به اینکه رشته تیروکمان  رکوردی است، آنالیز شخصی نمی توان داشت بخصوص اینکه در المپیک گلچینی از برترین های جهان حضور دارند که همگی دارای رکوردهای بالایی هستند ولی وظیفه من فقط این است که  تمام توانم را به کار گیرم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم .
وی ادامه داد: قطعا نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد و فقط می دانم تمام تلاش و انرژی ام را به کار می گیرم تا نتیجه ای بهتر از نتایج قبلی خودم رقم بزنم.
 
وزیری درباره حمایت کمیته ملی االمپیک نیز گفت: خوشبختانه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک پیش از کسب سهمیه تا همین لحظه پشتیبان من، تیر و کمان و سایر رشته های المپیکی بودند و با توجه به شرایط اقتصادی کشورحمایت خوب و قابل قبولی از ما داشتند.
 
کماندار المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان اعزامی ایران (همه برای ایران) به المپیک توکیو گفت: وقت آن است که همه یکدست شویم، چه من ورزشکار و چه سایردست اندرکاران  باید با تمام وجود بجنگیم و با بهترین نتیجه شادی را برای مردم کشورمان رقم بزنیم و به این شعار خوب جامه عمل بپوشانیم.
۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.