همزمان با گرامیداشت هفته المپیک ؛ غرفه همبستگی وارزشهای المپیک راه اندازی شد

همزمان با گرامیداشت هفته المپیک ؛ غرفه همبستگی  وارزشهای المپیک راه اندازی شد
همزمان با هفته گرامیداشت روز المپیک غرفه همبستگی المپیک و اشنایی با ارزشهای المپیک در منطقه فرهنگی عباس اباد راه اندازی شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛کمیته های ملی المپیک همه ساله روز تأسیس کمیته بین المللی المپیک را با مشارکت طیف وسیعی از مردم، المپین¬ها و قهرمانان با اجرای برنامه¬های آموزشی، فرهنگی و ورزشی گرامی می دارند. 
از این رو، واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک کشورمان همسو با دیگر کمیته¬های ملی المپیک در سراسر جهان با هدف اشاعه ارزش¬ها و پیام المپیک، رویداد روز المپیک 2021 را در روزهای باقیمانده به اعزام کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به بازی¬های المپیک توکیو در قالب "مسابقه ورزشی، هنری و ادبی روز المپیک" و "برپایی غرفه ارزش¬های المپیک در منطقه فرهنگی عباس¬آباد" با رعایت پروتکل¬های بهداشتی برگزار می¬نماید. 
در بخش غرفه ارزش¬های المپیک در منطقه فرهنگی عباس¬آباد نیز ضمن آموزش مفاهیم المپیک به کودکان از آنها دعوت شد تا نمادهای المپیک را به تصویر بکشند که در روز اول برپایی این غرفه این بخش با استقبال بسیار گرم کودکان و والدینشان مواجه شد.

المپیک

از خانواده های گرامی دعوت می شود تا با حضور گرم خود در این فستیوال شاد فرهنگی و روز المپیک را در کنار کودکان خود با انجام فعالیت¬های ورزشی(طناب¬کشی، دارت و ...) و هنری(نقاشی، کاردستی) گرامی دارند و ورزشکاران عزیز کشورمان را برای اعزام به بازی های المپیک توکیو بدرقه نمایند.
همچنین از دیگر برنامه های همبستگی المپیک برای گرامیداشت این رویداد، برگزاری مسابقه ورزشی، هنری و ادبی روز المپیک 2021 می باشد که با همکاری وزارت آموزش و پرورش سازماندهی شد و آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه در پنج بخش نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، داستان کوتاه و آثار حجمی در مرحله ارزیابی قرار دارد که به زودی برندگان این مسابقه اعلام شده و هدایایی به رسم یادبود به آنان تعلق خواهد گرفت.
 
۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.