آنوک در صدد برگزاری نشست حضور مجمع عمومی

آنوک در صدد برگزاری نشست حضور مجمع عمومی
انجمن کمیته های ملی المپیک ANOC در حال برنامه ریزی برای برگزاری مجمع عمومی حضوری در اواخر سال جاری ، علیرغم چالش های ناشی از بیماری همه گیر کووید19 است.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، جلسه مهم 206 کمیته ملی المپیک قرار است در تاریخ 26 و 27 اکتبر پس از تعویق در سال گذشته به دلیل بحران جهانی بهداشت ، در پایتخت کره جنوبی برگزار شود. دبیرکل ANOC ، گانیلا لیندبرگ اظهارداشت که "مانند گذشته نخواهد بود" ، اما تاکید کرد که آنوک در تلاش است تا مقامات بتوانند شخصاً در این کنفرانس و جلسات شورای اجرایی و کمیسیون های خود در مرکز همایش های کوئکس کره جنوبی COEX شرکت کنند. همچنین قرار است جوایز ANOC در طی مجمع در سئول اهداء شود.
دولت کره جنوبی ادعا می کند که حدود 30 درصد از مردم این کشور را واکسینه کرده است و به دلیل برخی از اقدامات محدودیت در اجتماعات خصوصی، از ابتدای ماه جولای کاهش می یابد. اگر این نشست به صورت حضوری برگزار شود، بزرگترین گردهمایی فیزیکی در جنبش المپیک از زمان آغاز همه گیری در مارس 2020 خواهد بود. انتظار می رود چهره های کلیدی مانند توماس باخ رئیس IOC در مجمع سئول سخنرانی کنند ، در حالی که به برگزارکنندگان بازی های آینده فرصت داده می شود تا روند پیشرفت خود را نیز به روزرسانی نمایند.
 
۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.