پس از ممنوعیت حضور تیم ملی فوتبال بانوان ایران از حضور در المپیک نوجوانان؛تایلند جایگزین ایران شد

پس از ممنوعیت حضور تیم ملی فوتبال بانوان ایران از حضور در المپیک نوجوانان؛تایلند جایگزین ایران شد
در پی اعلام ممانعت حضور بانوان محجبه تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای المپیک نوجوانان، تیم ملی تایلند جایگزین تیم ملی کشورمان شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بر روی پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: فدراسوین جهانی فوتبال(فیفا) پس از ممنوع کردن حضور تیم ملی فوتبال ایران در بازی های المپیک نوجوانان به دلیل پوشش اسلامی، تیم ملی فوتبال بانوان تایلند را جایگزین این تیم کرد.
بنا بر این گزارش، این نهاد آسیایی تایید کرد فیفا مقرر کرده رعایت حجاب اسلامی مطابق با قوانین بازی ها نیست و به همین خاطر نیز درخواست های کمیته ملی المپیک ایران و کمیته بین المللی المپیک (ioc) مورد توجه و بازبینی قرار نخواهد گرفت.
این گزارش حاکیست؛ ایران می بایست در یک تورنمنت میان 6 کشور برای دختران ،در جریان افتتاحیه بازی های المپیک نوجوانان که از 12 تا 25 اوت در سنگاپور برگزار خواهند شد، شرکت می کرد.
گفتنی است؛ برای حضور در بازی های المپیک نوجوانان تیم ملی بانوان تایلند جایگزین تیم ایران خواهد شد و تیم های ترکیه، گینه آکوآتور، ترینیداد، توباگو، شیلی و گینه پاپوآ نیز از دیگر تیم های شرکت کننده خواهند بود. 
   
۱۷ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.