هشتادو ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتادو ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتادو ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست روند آماده سازی اردوی تیمهای اعزامی به بازیهای المپیک مورد بررسی قرار گرفته ورئیس کمیته ملی المپیک پیرامون آخرین وضعیت بازیهای المپیک توکیو و شرایط اعزام توضیحاتی را  ایراد فرمودند.
در ادامه دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی که اخیرا بعنوان سرپرست فدراسیون جهانی منصوب گردید گزارش کاملی از نحوه انتخاب خود در این سمت به اعضای هیات اجرایی ارائه و مطالبی در خصوص  برنامه های آتی فدراسیون کبدی عنوان نمود که ضمن قدردانی از زحمات رئیس فدراسیون کبدی مقرر شد حمایت های مادی و معنوی از این رشته صورت پذیرد.
سپس دکتر رمضی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری ضمن قدردانی از همکاری همه جانبه و حمایتهای مادی و معنوی کمیته ملی المپیک از ورزش کارگری، گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال 99 ارائه و عنوان داشت در دوران کرونا فدراسیون در حد توان و ظرفیت خود تلاش کرد تا ورزش کارگری پویایی لازم را حفظ نماید.
در خاتمه دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات فدراسیون کارگری عنوان داشت زحمات این ورزش  بر هیچکس پوشیده نبوده لذا کمیته ملی المپیک مانند گذشته حمایت های لازم را از ورزش کارگری که طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرد خواهد داشت.
در خاتمه درخواست های واصله از سوی فدراسیون ها مورد برسی و تصمیمات لازم در باره آنها صورت پذیرفت.
 


۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.