دیدار نماینده فدراسیون جهانی تک بال با دبیر کل کمیته ملی المپیک

دیدار نماینده فدراسیون جهانی تک بال با دبیر کل کمیته ملی المپیک

عصر امروز لی لا هوراس نماینده فدراسیون جهانی تک بال با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دیدار که با حضور غلامعلی علیپور عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و سید حسین موسوی رئیس انجمن تک بال در محل کمیته ملی برگزار شد در ابتدا رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گزارشی از چگونگی آغاز فعالیت این انجمن در کشور و حضور نماینده فدراسیون جهانی در مراسم افتتاحیه آن مطالبی را عنوان نمود و در ادامه رئیس انجمن تک بال نیز گزارشی از وضعیت این رشته در کشور ارائه نمود.
در ادامه خانم لی لا هوراس  نماینده فدراسیون جهانی تک بال و مسئول هماهنگی این رشته در آسیا و اقیانوسیه ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت: از اینکه دیداری  با دبیر کل کمیته ملی المپیک در راستای حمایت از تک بال دارم خوشحالم  و ضمن تشکر از حمایت های آقای علیپور امیدوارم برای رشد و توسعه آن در کشور ایران از حمایت های کمیته ملی المپیک نیز برخودار باشد بخصوص که برای حضور در رقابت های مختلف جهانی و عضویت در IOC نیاز به حمایت کشور ایران داریم.

 

 

وی افزود:ورزشکاران خوبی در ایران برای حضور در تک بال وجود دارد و برای معلولین هم جهت حضور در این رشته برنامه داریم و برای رشد آن در داخل ایران آمادگی لازم داریم و تا اینجای کار هم اطلاع دارم کمیته ملی المپیک حمایتهای خوبی از این رشته نو پا داشته است که تشکر می کنم.
در ادامه دکتر سعیدی ضمن خیر مقدم به نماینده فدراسیون جهانی تک بال ابراز داشت:ایران شاید جزو  چهار پنج کشور اول در آسیا باشد که مقدمات فعالیت این رشته را در کشور فراهم آورده و بالطبع برای رشد و توسعه آن انتظار داریم  فدراسیون جهانی حمایتهای لازم از لحاظ امکانات و اعزام مدرس و مربی  برای توسعه آن در ایران داشته باشد.
وی تصریح کرد:من برای نخستین بار در نشست دبیران کل کمیته های المپیک آسیای میانه در شهر نور سلطان با این رشته آشنا شدم که می تواند با توجه به علاقه مردم ایران به فوتبال و داشتن فوتبالیست های فراوان مورد توجه  قرار گیرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از آقای علیپور بعنوان رئیس انجمن های ورزش و عضو هیات اجرایی در توجه به رشته های نو پا خاطر نشان کرد: کمیته ملی المپیک به سهم خود حمایت های لازم را در عرصه داخلی و بین المللی و حتی برای حضور آن در بازیهای ساحلی آسیایی میانه خواهد داشت ولی انتظار داریم فدراسیون جهانی نیز حمایتهای لازم را از این انجمن داشته باشد.
همچنین در حاشیه این دیدار نماینده فدراسیون جهانی به بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک نیز پرداخت.

۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.