دکتر سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

دکتر سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

طی نشستی با حضور رییس کمیته ملی المپیک ، دکتر سعیدی به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و دکتر قراخانلو بعنوان مشاور علمی پژوهشی رییس کمیته ملی المپیک معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک ، در این نشست که با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر رضا قراخانلو، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو و مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد دکتر صالحی امیری طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: دکتر قراخانلو یک شخصیت علمی غیرقابل انکار در ورزش کشور هستند که خدمات ایشان به ورزش کشور را هیچ کس نمی تواند انکار کند.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن بیان این مطلب که ما تودیع و معارفه ای نخواهیم داشت افزود: آقای دکتر قراخانلو از مجموعه جدا نشده اند و تا پایان دوره با ما هستند . ایشان مشاور علمی ما هستند و ماموریت های علمی آکادمی را دنبال می کنند. ایشان همچنین در شورای سیاستگذای آکادمی و شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران نیز حضور دارند پس ما تودیعی نداریم. آقای سعیدی آکادمی را سرپرستی خواهند کرد تا بعد از المپیک  یک تصمیم منطقی را در خصوص آکادمی اتخاذ کنیم .

وی با اشاره به این مطلب آکادمی باید جزء بهترین های منطقه باشد افزود: ما تلاش می کنیم آکادمی یک مرکز نمونه علمی و تمرینات برتر در سطح منطقه باشد باید این مسیر با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا به این جایگاه برسد ما نیمی از برنامه ها را دنبال کردیم و نیمی دیگر مانده است که باید آن را دنبال کنیم.

در ادامه این جلسه از سوی دکتر صالحی امیری حکم مشاور علمی پژوهشی رییس کمیته ملی المپیک به دکتر قراخانلو و حکم سرپرستی آکادمی ملی المپیک به دکتر کیکاووس سعیدی اعطاء شد.

۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.