به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز بانوان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز بانوان تست دادند
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران حاضر در اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس بانوان تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک، پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز که به همراه ملی پوشان این رشته در آکادمی ملی المپیک حضور یافته بود در خصوص این آزمون ها گفت: پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان که با حضور 32 ورزشکار برتر رنکینگ ملی این رشته ورزشی، اواخر اردیبهشت ماه و در تهران برگزار شد، در نهایت ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و مریم فرعی جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
این نفرات که از 25 خرداد اردوهای آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرده اند، در غیاب ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
وی ضمن اشاره به اینکه شهرهای مشهد و تهران میزبانان اردوهای آتی این تیم تا پیش از اعزام به دوحه قطر محل برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا خواهند بود افزود: رویداد آسیایی مذکور، حکم مسابقات انتخابی جام جهانی این رشته ورزشی که در سال 2022 میلادی با حضور 40 تیم و به میزبانی چین برگزار خواهد شد را نیز دارد.
گفتنی است حمیده ایرانمنش به عنوان سرمربی، منصوره رضایی به عنوان مربی و مهسا روحی مربی بدنساز این تیم اعضای کادرفنی ملی پوشان در این اردوها را تشکیل می دهند.
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.