ضربان قلب نخست وزیر روی سکوهای توکیو2020

ضربان قلب نخست وزیر روی سکوهای توکیو2020
نخست وزیر یوشیهیده سوگا اعلام کرد که قصد و نیت وی برگزاری توکیو2020 با حضور تماشاگران و حفظ سقف شرکت در رویدادها است که این موضوع بزودی در نشست برگزارکنندگان و دولت نهایی خواهد شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  کیودونیوز، چندین مقام مربوط به این بازی ها گفتند ، برگزارکنندگان بازی ها در حال بررسی این موضوع هستند که در صورت وخیم تر شدن وضعیت همه گیری ، امکان برگزاری المپیک و پارالمپیک بدون تماشاگر را باز بگذارند. سوگا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که طرفداران در اماکن باید مجموعه ای از دستورالعمل های ضد ویروس را که توسط کمیته برگزاری بازی ها برای جلوگیری از شیوع ویروس تهیه شده است ، مانند ماسک زدن و جلوگیری از فریاد ، دنبال کنند.
دولت گفته است که قصد دارد حضور حداکثر 10 هزار نفر را در رویدادهایی مانند بازیهای ورزشی و کنسرت در استانهایی که از شرایط اضطراری خارج می شوند یا اقدامات تحت شرایط اضطراری مجاز باشد ، به شرط عدم تجاوز از ظرفیت 50 درصدی را مجاز نماید. نمایندگان پنج نهاد برگزارکننده بازی ها ، از جمله فرمانداری های کلانشهرهای ژاپن و توکیو و کمیته بین المللی المپیک ، قرار است اوایل روز دوشنبه جلسه ای را برای تعیین تعداد تماشاگران داخلی تعیین کنند. سوگا در کنفرانس مطبوعاتی پس از اعلام اینکه وضعیت اضطراری تحت پوشش توکیو و هشت استان به عنوان برنامه ریزی شده روز یکشنبه پایان می یابد ، گفت: "آنها تصمیم خواهند گرفت که در همان مسیر همان کاری را انجام دهند که در ژاپن انجام می شود". در بحبوهه نگرانی ها مبنی بر تجربه شیوع ویروس در پایتخت در طول بازی ها یا اعمال شرایط نیمه اضطراری ، مقامات گفتند حتی پس از تصمیم گیری؛ برگزارکنندگان در حال بررسی این موضوع هستند که گزینه منع حضور تماشاگران را رد نکنند.
برگزارکنندگان در ابتدا قصد داشتند در مورد سیاست حضور تماشاگران ساکن در ژاپن در ماه آوریل به توافق برسند ، اما پس از صدور وضعیت اضطراری برای پایتخت در میان موج چهارم عفونت ها ، این تصمیم را تا ژوئن ادامه دادند. یک مقام آگاه از موضوع روز پنجشنبه گفت ، کمیته برگزاری ژاپن ، که حدود 42 درصد بلیط ها را فروخته است ، از فروش بلیط مازاد برای بازی های تابستان منصرف خواهد شد. این مقام گفت: "کمیته برگزاری در حال بررسی برگزاری قرعه کشی برای دارندگان فعلی بلیط برای برخی از رویدادها است تا مشخص شود چه کسی می تواند به اماکن وارد شود". با این حال ، ایده اجازه تماشای تماشاگران در اماکن باعث نگرانی عمومی و هشدارهای متخصصان بهداشت در مورد افزایش بالقوه آمار عفونت های ویروس کرونا شده است.
 
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.