با ابلاغ های جداگانه از سوی دکتر سلطانی فر؛ سه عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شدند

با ابلاغ های جداگانه از سوی دکتر سلطانی فر؛ سه عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شدند
دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به استناد بند ۶ ماده ۸ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، طی ابلاغ های جداگانه ای دکتر سید محمد پاک مهر، دکتر رشید حیدری مقدم و دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید محمد پاک مهر نماینده کنونی مردم بجنورد و نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است. وی سابقه فرمانداری و ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد و سه دوره سکانداری هیات پزشکی ورزشی استان خراسان شمالی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

دکتر رشید حیدری مقدم عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان است که در حال حاضر ریاست این دانشگاه را نیز بر عهده دارد. دکتر حیدری مقدم از صاحب نظران و پیشکسوتان عرصه ورزش و پزشکی ورزشی است که سال ها سابقه ریاست بر هیات پزشکی ورزشی استان های ایلام و همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

دکتر امین نوروزی از پیشکسوتان و کارشناسان عرصه پزشکی ورزشی کشور است که سابقه سال ها فعالیت در تیم های ملی فوتبال و معاونت پزشکی باشگاه استقلال را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئولیت کمیته توانبخشی این فدراسیون را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.