اعطای احکام جدید اعضای کمیسیون اخلاق

اعطای احکام جدید اعضای کمیسیون اخلاق

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،  پنجاهمین نشست کمیسیون اخلاق با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو روز دوشنبه 24 خرداد در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در این جلسه که به منظور اعطای احکام اعضاء اعضای کمیسیون اخلاق تشکیل شده بود، ابتدا رئیس کمیسیون اخلاق با خوشامدگویی و تشکر از حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی به تشریح فعالیت‌های دو سال اخیر کمیسیون اخلاق پرداخت.
وی تدوین منشور اخلاق و آیین نامه های اجرایی و انضباطی کمیسیون، افتتاح شعب بدوی و تجدید نظر، آغاز فعالیت ناظران ارشد اخلاق، تشکیل کمیته ترویج اخلاق و رفتار جوانمردانه و تجلیل از فدراسیون‌های فعال در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی را به عنوان بخشی از فعالیت‌های دو سال اخیر این کمیسیون برشمرد و از حمایت‌های ویژه رییس کمیته ملی المپیک از برنامه‌های اجرای این کمیسیون تقدیر کرد.
در ادامه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به چشم‌انداز و اهداف راه‌اندازی کمیسیون‌های مختلف در کمیته ملی المپیک و فعالیت بیش از ۲۳۰ نفر از متخصصان وکارشناسان در این کمیسیون‌ها، تاکید کرد که کمک این متخصصان به ورزش کشور در ایجاد چارچوب و ساختار سازی و فعالیت در حوزه‌های فکری و انجام کار علمی چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.  
صالحی امیری همچنین با قدردانی از فعالیت های دو سال اخیر کمیسیون اخلاق، به انگیزه بالای اعضاء این کمیسیون به عنوان عامل اصلی موفقیت‌های اخیر این کمیسیون اشاره و ادامه داد: انصافا در این کمیسیون کار سازمانی و علمی انجام شده و انضباط، برنامه‌ریزی و ترسیم اهداف و دستاورد‌ها در فعالیت‌های آن حرف اول را می‌زند.
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به نگرانی‌های مطرح شده در آغاز فعالیت این کمیسیون از سوی برخی افراد اظهارکرد: خوشبختانه با تدبیر و تجربه رئیس و اعضاء این کمیسیون تاکنون هیچ مشکلی در روند پیگیری و راه‌اندازی و دنبال کردن اهداف و برنامه‌های این کمیسیون نداشته‌ایم.
وی با اشاره به اهمیت وجودی این کمیسیون گفت: اخیرا در نامه‌ای رسمی به کمیته بین‌المللی المپیک و شخص بان ‌کی‌مون رییس کمیته اخلاق IOC ، تشکیل و اعلام موجودیت کمیسیون اخلاق ورزش ایران را اعلام و دستورالعمل‌های مختلف در این خصوص را خواستار شده‌ایم.
در ادامه نیز نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک 2020 در گزارش مفصل آخرین وضعیت ورزشکاران ایران برای حضوری موفق در المپیک توکیو را برای اعضای کمیسیون اخلاق تشریح و از فعالیت‌های این کمیسیون تقدیر کرد.
در پایان این نشست نیز احکام جدید اعضای کمیسیون اخلاق توسط رییس کمیته ملی المپیک به رییس و اعضای کمیسیون اخلاق اعطاء شد.

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.