برگزاری مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور آقایان ۱۴۰۰

برگزاری مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور آقایان ۱۴۰۰

  اصفهان و آذربایجان شرقی قهرمان رقابت تیمی مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور آقایان، قم ۱۴۰۰ شدند
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ترای‌اتلون؛ مسابقات آکواتلون (دو، شنا، دو) قهرمانی کشور آقایان ۱۴۰۰ در بخش تیمی امدادی در دو رده سنی جوانان و آزاد با شرکت ۹ تیم از سراسر کشور در دریاچه مصنوعی بوستان جوان شهر قم برگزار شد.
 این دوره از مسابقات برای نخستین بار به شکل امدادی و با ترکیب سه نفره تیم ها برگزار شد که در پایان و در رده بزرگسالان تیم اصفهان با ترکیب مهدی سلیمی پور، نوید سلیمی پور و سید صابر معتمدی با زمان ۴۷:۳۳ به مقام قهرمانی رسید. تیم‌ گلستان با ترکیب ابوالفضل رحیمی، سید محمد حسینی و سید جواد حسینی و با زمان ۴۹:۵۱ بر سکوی دوم قرار گرفت و تیم چهارمحال و بختیاری با ترکیب حمید سلیمی، فرید هادی پور و امین سقایی با ثبت زمان ۵۰:۴۴ سوم شد.
 عنوان قهرمانی رده سنی جوانان به آذربایجان شرقی با ترکیب سید رسا حسینی، محمدامین صدرامین و امیرحسین پورحاجی تعلق گرفت که برای کسب این عنوان، زمان ۵۱:۱۷ را به ثبت رساندند. تیم زنجان با ترکیب مهدی انصاری، امیرحسین نصیری و پوریا شامی و با زمان ۵۱:۵۵ در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم اصفهان با ترکیب سپهر نیکفر، رضا خدابخشی و محمدیاسر سجاد و با ۵۳:۵۰ سوم شد.
 رقابت پخش انفرادی این مسابقات دیروز در محل بوستان جوان قم برگزار شد.

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.