با رای فدراسیون های جهانی 5 قاره؛ عباس اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی انتخاب شد

با رای فدراسیون های جهانی 5 قاره؛ عباس اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی انتخاب شد


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون و سایت جهانی فدراسیون کبدی، دکتر عباس اورسجی در رای گیری که با حضور نواب رئیس جهانی و روسای قاره ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد به اتفاق آرا به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی انتخاب شد.

ریاست فدراسیون جهانی بیش از دو دهه در اختیار هندی ها و "جی اس گهلوت" بود که وی یک ماه قبل از دنیا رفت. اساسنامه فدراسیون جهانی کبدی به این صورت است که هر کدام از قاره ها یک نایب رئیس جهانی دارد و این تعداد به همراه دبیرکل فدراسیون جهانی برای انتخاب سرپرست جهانی اقدام به رای گیری کردند که تمامی اعضا رای به سرپرستی عباس اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی دادند.

حکم سرپرستی ریاست فدراسیون جهانی کبدی توسط دکتر یونگ دبیرکل فدراسیون جهانی به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال شد.
این نخستین بار است که مسولیت یک فدراسیون جهانی را یک ایرانی بر عهده می گیرد.
کمیته ملی المپیک انتخاب شایسته عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی کشورمان بعنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی را که مایه مباهات ملت ایران و جامعه ورزش کشور شد را به وی و خانواده کبدی و ورزش کشور تبریک گفته و برای وی در این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.