خاکستری به رنگ تماشاگران توکیو2020

خاکستری به رنگ تماشاگران توکیو2020
در مورد اجازه ورود هواداران به اماکن المپیک توکیو هنوز تصمیمی که بعید است قبل از پایان ماه اعلام شود در حال بحث و بررسی است.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز، این تصمیم در حالی اتخاذ نشده است که تنها چند هفته تا آغاز بازی های المپیک در 23 جولای باقی است. حضور هواداران خارج از کشور در مسابقات المپیک قبلاً ممنوع شده بود. توکیو و چندین استان در ژاپن تا 20 ژوئن تحت وضعیت اضطراری قرار دارند و اخیراً سرعت عفونت کاهش یافته است اما گسترش انواع جهش یافته ویروس همچنان نگرانی است که می تواند به مراکز پزشکی فشار وارد نماید. دکتر نوبوهیکو اوکابه ، مدیرکل موسسه بهداشت عمومی شهر کاوازاکی، روز جمعه پیشنهاد کرد که طرفداران کمی حضور داشته باشند.
وی گفت: "با یک روش متفاوت، فکر می کنم این یک گزینه است که به مردم پیشنهاد می شود از بازی های در تلویزیون - مانند کار از راه دور لذت ببرند. می توانیم روش دیگری برای لذت بردن از بازی ها پیشنهاد دهیم". اوکابه گفت این فقط مسئله حضور هواداران در اماکن نیست ، بلکه کاری است که آنها پس از ترک اماکن نیز انجام می دهند - رفتن به کافه یا رستوران ها. وی افزود: "ما نمی خواهیم مردم خیلی حرکت کنند.
مادامیکه در حال تعمق درباره اقدامات مقابله ای با کرونا هستیم؛ این آرزوی ماست که محقق شود". رئیس کمیته برگزاری سیکو هاشیموتو در ابتدا گفت که او تصمیم خود را در ماه آوریل در مورد هواداران محلی اعلام خواهد کرد اما بارها آن را به تعویق انداخته است. این در حالی است که فروش بلیط 800 میلیون دلار درآمد برای کمیته برگزاری بهمراه خواهد که بیشتر این موارد از بین می رود و باید توسط نهادهای دولتی ژاپن بازسازی اقتصادی شود. ژاپن رسماً 15.4 میلیارد دلار برای اداره المپیک هزینه می کند ، هرچند بررسی های دولت نشان می دهد این رقم بسیار بیشتر است. پروتکل برای هرکسی که برای بازیهای المپیک وارد ژاپن می شود ، نیاز به آزمایش مکرر ، حرکت محدود و نظارت توسط GPS بررا دربر می گیرد.
 
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.