بریزبین در آستانه میزبانی بازی هاي 2032

بریزبین در آستانه میزبانی بازی های 2032
پس از انتخاب بعنوان گزینه مطرح، هم اکنون شهر بریزبین در کشور استرالیا در آستانه پذیرش و انتخاب بعنوان میزبان بازی های المپیک 2032 قرارگرفته است.
 
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک به اتفاق آرا تصمیم گرفت که شهر بریزبن استرالیا را به عنوان میزبان بازی های المپیک و پارالمپیک 2032 پیشنهاد کند. این تصمیم هنوز باید در روز دوم نشست IOC در توکیو در 21 جولای ، دو روز قبل از مراسم افتتاحیه بازی های 2020 به رای اعضای گذاشته شود ، اما توماس باخ رئیس IOC تأیید کرد که نامزد دیگری برای میزبانی وجود ندارد.
باخ پس از جلسه سه روزه هیئت اجرایی؛ پیشنهاد را "مقاومت ناپذیر" توصیف کرد و همچنین گفت،: "هنوز به انتها نرسیده ایم. اکنون به اعضای IOC بستگی دارد." در ماه فوریه ، هنگامی که IOC از بریزبین به عنوان میزبان ترجیحی نام برد پیشنهاد این شهر با سرعت دنبال شد و در این راستا کمیسیون میزبان آینده IOC قبل از توصیه بریزبین به عنوان میزبان بازیهای المپیک تابستانی در سال 2032 ، "گفتگوی هدفمند" را با این شهر انجام داد.
با انتخاب قریب الوقوع این شهر؛ بعد از ملبورن در سال 1956 و سیدنی در سال 2000 ، بریزبن سومین شهر استرالیا است که از المپیک استقبال خواهد کرد. با توجه به بازیهای المپیک توکیو ، که حدود یک ماه دیگر برگزار می گردد باخ تاکید کرد که برگزارکنندگان در "مرحله ارائه کامل" هستند و او قصد دارد در اواسط ماه جولای وارد ژاپن شود. کریستف دوبی ، مدیر اجرایی بازیهای المپیک IOC ، نیز گفت که نسخه سوم کتابهای بازی Playbooks ، که روند کاهش ویروس کرونا را تشریح و سایر اطلاعات مرتبط را ارائه می دهد ، هفته آینده منتشر خواهدشد. 
 
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.