به منظور برگزاری دوره های آموزشی تخصص جودو:نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون جودو برگزار شد

به منظور برگزاری دوره های آموزشی تخصص جودو:نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون جودو برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه رشته ورزشی جودو با حضور نمایندگانی از فدراسیون جودو در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، حاضرین در این نشست در رابطه با سازوکار برگزاری دوره بدنسازی تخصصی ویژه رشته ورزشی جودو در سطوح مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد فرآیند اجرای این دوره از سوی کمیته آموزش فدراسیون جودو تدوین و به آکادمی ملی المپیک پیشنهاد شود تا طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از شهریورماه سال جاری به مرحله اجرا برسد.
طرح کادرسازی در بخش مربیان تیم های ملی جودو، با هماهنگی آکادمی ملی المپیک و به منظور پشتوانه‌سازی کادرفنی تیم های ملی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
در این طرح 30 نفر از مربیان قهرمان پرور استان های مختلف کشور تحت آموزش های تخصصی و کاربردی قرار می گیرند تا در آینده و در قالب کادرفنی تیم های ملی به پرورش قهرمانان این رشته ورزشی کمک کنند. این دوره های تخصصی نیز از مهرماه 1400 به مرحله اجرا در خواهند آمد.
همچنین برگزاری کارگاه های دانش افزایی مورد نیاز جامعه جودو از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه مذکور بود. بر اساس نیاز سنجی کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون جودو و با مشارکت آکادمی ملی المپیک ضمن بهره‌گیری از ظرفیت علمی و سخت افزاری این آکادمی، دوره های توانمند سازی مربیان سراسر کشور برنامه‌‎ریزی و اجرا خواهند شد.
محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک، دکتر بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، صدیقه کعبی زاده دبیر فدراسیون جودو، زارع نژاد مسئول کمیته آموزش و پژوهش و موحد دانش مسئول کمیته مربیان فدراسیون جودو حاضرین  این نشست را تشکیل دادند.
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۱

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.