لیگ والیبال ملت ها ؛ ایران 3 بر صفر بلغارستان را مغلوب کرد

لیگ والیبال ملت ها ؛ ایران 3 بر صفر بلغارستان را مغلوب کرد
تیم ملی والیبال مردان ایران در ششمین بازی خود از سری رقابت‌های لیگ ملت‌ها موفق شد با کسب پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل بلغارستان به چهارمین برد خود در این مسابقات (پس از غلبه بر هلند، کانادا و ایتالیا) دست یابد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران ست‌های این مسابقه را با امتیازهای 25 – 20، 33 – 31 و 25 – 22 به سود خود تمام کردند تا هفته دوم لیگ ملت‌ها را بدون شکست و با سه پیروزی پیاپی به پایان برسانند. رکوردی که از جمع 16 تیم حاضر در مسابقات، تنها لهستان همچون ایران توانست در هفته دوم پیکارها از خود به جا بگذارد.
ولادیمیر آلکنو سرمربی ایران در برابر بلغارستان محمدطاهر وادی، میثم صالحی، رضا عابدینی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار و سیدمحمد موسوی را از منطقه یک تا شش زمین ایران در حالی ارنج کرد که محمدرضا حضرت‌پور نیز لیبروی تیم ملی بود.
پوریا فیاضی، سعید معروف و صابر کاظمی نیز در جریان بازی از سوی سرمربی تیم ملی به زمین فرا خوانده شدند و نقش موثری در پیشبرد اهداف تیمی ایران ایفا کردند.
ایران در برابر بلغارستان در همه فاکتورهای امتیازآور برتر بود. بازیکنان ایران در حمله (41 به 40)، دفاع روی تور (9 به 5) و سرویس (5 به 4) از بلغارها برتر بودند. ضمن اینکه نسبت به حریف خود کم‌خطاتر (24 به 28) نیز ظاهر شدند.
بردیا سعادت، قطر پاسور 18 ساله ایران نیز در این بازی با کسب 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه نام گرفت.
تیم ملی والیبال مردان ایران پس از سه روز استراحت، در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها سومین هفته این مسابقات را از ساعت 20:30 چهارشنبه هفته جاری با دیدار برابر آمریکا آغاز خواهد کرد و پنج‌شنبه ساعت 12:30 مقابل صربستان و جمعه نیز در ساعت 12:30 دربرابر آلمان به میدان خواهد رفت.
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.