دکتر سعیدلو تأکیدکرد: همت مضاعف و کار مضاعف برای توسعه ورزش

دکتر سعیدلو تأکیدکرد: همت مضاعف و کار مضاعف برای توسعه ورزش
معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی گفت:همت مضاعف و کار مضاعف در توسعه بی وقفه ورزش و بخصوص درزمینه ورزش همگانی به عنوان یکی از محورهای اصلی کار سازمان تربیت بدنی در سال 1389 قرار گرفت.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر علی سعیدلو در شروع فعالیت های اجرایی ورزش در سال 1389 اعلام کرد که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید بر ورزش همگانی به منظور نشاط، تحرک و آمادگی بیشتر جامعه برای تلاش و پیشرفت فردی و اجتماعی، سازمان تربیت بدنی توسعه ی ورزش همگانی را از اصلی ترین محور کار خود در سال جدید قرار خواهد داد.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به تهیه نظام نامه توسعه ورزش همگانی کشور اعلام کرد که با تقویت ستاد سیاست گذاری، نظارت و حمایت در سازمان تربیت بدنی، تلاش خواهیم کرد تا با همراهی تمامی دستگاه ها، نهادها و واحدهای اجرایی و از همه مهمتر مردم پرتلاش ایران، ورزش همگانی را به سطح مطلوبی ارتقاء دهیم.
دکتر سعیدلو با توضیح درباره نظام نامه توسعه ورزش همگانی کشور اشاره داشت که در این نظام نامه تلاش شده است تا با تعریف یکسان و مناسب از ورزش همگانی برای عمومی و به ویژه مجریان امر، اهداف کلان و اختصاصی را با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین نماییم. با این نظام نامه، نقش شخصیت های حقیقی و حقوقی در توسعه ورزش همگانی کشور نیز مشخص ترخواهد شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پایان اظهار داشت :بی شک با نگاه ارزشمند مقام معظم رهبری و حمایت و پشتیبانی رییس جمهور محترم در توسعه سلامت عمومی و توسعه ورزش همگانی، زمینه نشاط، تحرک و آمادگی افراد و مردم شریف ایران برای پیشرفت و گام های بزرگتر بیش از پیش فراهم خواهد شد.

۱۵ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.