جهت بررسی فعالیتهای انجام شده توسط اعضا؛ نشست کادر سرپرستی بازیهای المپیک توکیو برگزار شدi

جهت بررسی فعالیتهای انجام شده توسط اعضا؛ نشست کادر سرپرستی بازیهای المپیک توکیو برگزار شدi
نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو عصر روز گذشته و به ریاست دکتر نصراله سجادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دومین نشست اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو عصر امروز و به ریاست دکتر سید نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در حالی برگزار شد که شرح وظایف هر عضو و بخش کاروان تشریح و به مسئول مربوطه ابلاغ گردید.
درابتدای این نشست دکتر سجادی با تاکید بر ایجاد شرایطی آرام و بدون دغدغه برای کاروان اعزامی از تک تک اعضا خواست تا در طول بازیها نیز با همین اولویت فعالیتهای خود را پیگیری نمایند و افزود: شکی نیست که در طول بازیها ورزشکاران و کادر فنی بنا بر روز و ساعت رویداد، شرایط خاص روحی و روانی متغییری خواهند داشت که این موضوع مهمترین نوع حساسیت و توجه کادر سرپرستی را می طلبد.
بدین معنا که از شما انتظار می رود با درک این شرایط و با بهترین نوع برخورد و رفتار در ایجاد آرامش روحی و روانی برای اعضای کاروان تلاش و کوشش کنید.
در ادامه نشست دکتر سجادی به تشریح ریز وظایف هر کدام از مسئولین فنی، رسانه، تشریفات، حراست و امنیت، پزشکی، مالی، اسکان و تغذیه کاروان پرداخت و اعلام نمود که مسئولین هر بخش موظفند ضمن پیاده سازی امور محوله به سایر بخش های کاروان نیز در صورت لزوم کمک کنند و با انجام یک کار تیمی فضایی مناسب و بی دغدغه را برای کاروان و افراد اعزامی فراهم نمایند.
در ادامه هر کدام از اعضا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فعالیتی خود را به سرپرست کاروان ارائه دادند.
ضمنا مقرر گشت تا در آخر خرداد ماه اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی با سرپرستان و سرمربیان رشته های اعزامی به المپیک 2020 توکیو برگزار گردد.
در این نشست که در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد دکتر سید نصراله سجادی بعنوان سرپرست کاروان، پیمان فخری معاون و فرید فتاحیان، سید اشکان اردیبهشت، اصغر فرخی، بهداد سلیمی، سید احمد بابایی، محمود عبدالهی، حمید سلامی، سید فاطمه موسوی و مهدی چراغی بعنوان اعضای کادر سرپرستی حضور داشتند.
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.