تنیس با ویلچر ایران در انتظار توجه بیشتر مسؤولان

عضو تیم ملی تنیس با ویلچر کشور روز یکشنبه در پایان دومین مرحله اردوی آماده سازی رقابت های جام جهانی گفت: ما از هفته دوم فروردین ماه در این اردو تمرینات خود را تحت نظر آقایان رضا کوجواری و مجتبی شکراله شیرازی دنبال کرده ایم و خوشبختانه به آمادگی نسبتاً خوبی دست یافته ایم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حسین ممی پور افزود: مطمئناً تا زمان اعزام به رقابت های جام تیمی تنیس با ویلچر ترکیه با شرکت در مرحله نهایی اردوها به آمادگی صددرصد نیز خواهیم رسید.
وی در خصوص سوابق ورزشی خود تصریح کرد: من تاکنون در پنج رویداد برون مرزی شرکت کرده و موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز شده ام.
ممی پور تآکید کرد: علی رغم اینکه زمان زیادی به آغاز رقابت های جام تیمی تنیس با ویلچر جهان (از 13تا 19اردیبهشت 89) باقی نمانده ما هنوز ویلچر مخصوص شرکت در این بازی ها را نداریم.
عضو تیم ملی تنیس با ویلچر کشور در پایان ضمن آرزوی سالی پربار برای ورزش جانبازان و معلولان اظهار داشت: با تجاربی که در مسابقات مختلف داخلی و خارجی بدست آورده ام، یقین دارم تنیس با ویلچر ایران در صورت توجه بیشتر مسؤولان آینده خوبی خواهد داشت.
۱۵ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.